"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

szerda, március 14, 2007

Tegnap este Noah és apa volt főszerepben, én ugyanis leléptem fél 7 körül a Lori-hoz, ahol havonta egyszer van ez az összeröffenés. Noah megfürödve, pizsiben tengett lengett apával, aztán vacsi után szépen aludni tért. Az óra nagyon jó volt, igazából eléggé gyakorlati dolgokról volt szó, jó kis jegyezteket adott Lori megint, igy aztán lehet rajtuk itthon is csámcsogni. Amit szeretnék az az lenne, hogy csináljak naponta egy kis listát, hogy mit kell csinálnom stb., igy sokkal átláthatóbb lenne egy-egy nap és este nem érezném úgy megint, hogy csak úgy elúszott a nap. Sok mindenkinek biztosan nem segitene ez a listakészités, de én úgy érzem nekem bejönne. Plusz a jó tanács, hogy aprócska célokat irjunk fel - pl. mosni egy adagot stb. - nem azt, hogy ma minden sarkot kitakaritok a konyhában, lemosom az összes polcot, összerakom az edényeket, kimosom a hűtőt - mert aztán ha ez igy nem jön össze, akkor máris ott az elkeseredés, hogy nem vittem véghez a CÉLt. Szóval sok apró dolog és szépen kihúzogatja őket az ember sorjában és máris számot tudok adni magamnak elsősorban, hogy mi történt az adott nap.
Lori ajánlott még korábban egy könyvet olvasásra, az a cime, hogy ME? OBEY HIM? Megmondom őszintén én kissebb előitéletekkel olvasom az ilyenfajta könyveket, de ez egyenlőre teljesen jó és abszolút bibliai alapokkal magyarázza a tényt, hogy miért is találta ki azt Isten, hogy engedelmeskedjünk a férjünknek. :-) Szóval eléggé izgi, ugyanis már találtam egy-két gondolatot benne ami nagyon tetszik és új megvilágitásba helyezte ezt a témát számomra.

1 megjegyzés:

liv írta...

huhh, ilyen lista nekem sem ártana, mert nagyon szétszórt vagyok. lehet, hogy kipróbálom, eddig csak a bevásárláshoz írtam listát, ,de arról is mindig lemarad valami, amire ált. csak itthon jövök rá a vásárlás után...:))))