"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

vasárnap, november 04, 2007

Huh, most aztán levagyok fáradva. Noah kezdte a sort ezzel a betegesdivel, aztán G szerda óta ágyban van, már jobb a helyzet, de nagyon magas láza volt neki is meg Noah-nak is, és még mindig köhögnek. Az azt hiszem csodával határos, hogy én nem kaptam el. Remélem ez igy is marad, mert kedden jön Ági és Szofika látogatóba és nagyon nem lenne jó, hogyha mindenki akkor betegedne le!!! Jaj el sem tudom mondani, hogy mennyire várom őket. Szuper lesz beszélgetni egy jó nagyot - na jó több mint EGY jó nagyot - MAGYARUL!!!!! Noah-nak is tuti tetszeni fog, hogy itt lesz egy baba éjjel-nappal. Nagyon szereti a kisbabákat. Bár szerintem egy kicsit össze lesz zavarodva, mert Angie és Ági babáját is Sophia-nak hivják és Noah nagyon szereti Angie Sophia-ját, de biztos vagyok benne, hogy Ági Sophia-jába is bele fog szeretni :-)

3 megjegyzés:

Ági írta...

Szia Gabi,
Itt ülök a lakásodban, veled szemben és dumálunk. hahahahahahahaha

árpi írta...

Ja, azért hogy most ott az Ágica akkor már mi nem is kapunk semmit tőletek?

Különben is már mióta igérgetsz néhány képet a házról és még semmi. Vagy még mindig tele van a lakás dobozokkal?

És, amit még majdnem elfelejtettem, hogy hozzánk mikor jössz, ha már negyven napig itt leszel Magyarországon?

Gabi írta...

Kedves Horváth-Kávai-ék, már itt is van a válasz a kommentjükre :-) :igérem nemsokára csinálok képeket a házról. Amúgy meg a negyven nap helyett "csak" 28-at leszek az új jegyek miatt, meg a kedves Malév miatt, na de sebaj, azért tervezem a vajtai látogatást :-)))))
Amúgy meg különben is, én irtam nektek egy emailt már jó régen és a kutya sem válaszolt rá hehehe.