"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

kedd, november 20, 2007

Mostmár nálunk is betéliesitett az időjárás, részünk volt egy jó nagy pelyhekben hulló hóesésben, de azóta már régen elolvadt és gyönyörűen süt a nap. Ami nem jelenti azt, hogy meleg van. Nem. Egyáltalán nincs meleg. Gyorsan meg is néztem az én szuper kivülről az ablakra cuppantott kis szerkentyűmön, hogy hány fok van. 4-et mutat és én hiszek is neki, mert az előbb mikor kigörgettem a kukát az utcára, bizony éreztem azt a 4 fokot.
Hóeséskor próbáltam Noah-nak felkelteni az érdeklődését, de nem nagyon izgatta, hogy mik azok a fehér kis micsodák amik kint potyognak az égből. Nekem annál jobban tetszett persze.

El sem tudom mondani, hogy én micsoda karácsonyi lázban égek. Főleg azért, mert közeledik a várva várt időpont amikor felcsücsülünk a rötyülőre, de meg azért is, mert itt a boltokban már őrülten karácsony van. Akárhányszor elmegyek valamelyik üzletbe hatalmas erőkkel bekapcsol a képzelőerőm, hogy vajon ki minek örülne, de aztán gyorsan próbálom lelőni magam, mert még mindig nem szakadt ránk a bank, hehehe.

Ez a hét egy kicsit érdekesebben fog alakulni mint a többi megszokott, mert csütörtökön és pénteken nem fog G dolgozni. Csütörtökön van a hires Hálaadás Napja, és ennek örömére vacsira vagyunk hivatalosak Angie-ékhez, ahol ott lesz az egész család, nagybácsi nagynéni, unokatestvér stb. Már többükkel találkoztam, de azért még nem mindenkivel. Ez lesz tehát a csütörtöki program, pénteken pedig Hálaadás Napja után a boltokban olyan érdekesség van, amit Fekete Pénteknek hivnak. Ez azt jelenti, hogy nagyon sok dolgot lehet ilyenkor beszerezni nagyon olcsón. Vannak viszont olyan cuccok, amikből csak meghatározott számú darab van olcsón és az kapja, aki a leggyorsabban ér oda. Még nem tudom, hogy részt veszünk-e a Fekete Péntek napi őrületben, mindenesetre tudom, G tervezget valami ilyesmit. Hm, meglátjuk.

1 megjegyzés:

márta írta...

Itt már egy hónapja megy a karácsonyi hececáré a Tesco-ban, én igyekszem nagyon elkerülni. De már megvettem vagy három barkácskönyvet (nem olcsón), hogy majd sajátkezüleg készítek ajándékokat, de még semmmitse készítettem, és lehet, nem is fogok. :)