"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

hétfő, május 12, 2008

magok a földben

Tegnap végre megtámadhattam a kertet és szinte majdnem mindent eltudtam ültetni. Az ok amiért ez csak most történhetett meg, az a fránya időjárás hibája. Nemrégen még mindig fagyott éjszaka, de azt mondja a kedves meteorológus, hogy mostmár aztán itt van a tavasz. (Azért ezt a ma reggeli 5 fokban nem éreztem annyira.) Na de, minden magocska a földben és én meg rettentő izgibe várom, hogy mi lesz belőlük. Ráadásul még abban a kiváltságban is volt részem, hogy délután majdnem kettő teljes órára egyedül szöszmötölhettem a kertben. G elvitte Noah-t a vonatokhoz - a kedvenc - , aztán elmentek bocikat nézni, és láttak lovakat meg kecskét is. Nagy élménnyel próbálta elmesélni, hogy miket látott. Közben még anyáknapja alkalmából - itt most vasárnap volt - kaptam egy szép nagy virágcsokrot is amit Noah adott oda, bár nem nagyon értette, hogy mi történik, de azért édes volt.

Azt még muszáj elmondanom, hogy a garázsban a G internetes rádióján általában a Juventust hallgatja. Annyira tudja már mi van a Juventuson, hogy valamelyik nap mikor kint voltunk beakartam kapcsolni, megkérdezte, hogy melyik adót keresem. Juventust- mondtam. Rám nézett és halál komolyan ezt mondta: annyi jó zene van...:-) Nagyon nevettem.

Torna móka eddig elég jól működik, tegnap este egy új részt próbáltam a P90X-en, ahol a lábat tornáztatják vagy egy jó órán át...kb 40 percig sikerült ugrabugrálnom kisebb megszakitásokkal persze ... hehe...a szivecském olyan ritmusban vert, hogy azt hittem fel fog robbanni...nagyon élveztem azért...utána még 15 perc hasmókát is csináltam...
Elég jól érzem az összes porcikámat...de nagyon szupi érzes!!

Nincsenek megjegyzések: