"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

kedd, augusztus 24, 2010

Chicken wrap-nak hivjuk errefelé

Natúron megsütöttem egy pár csirkemellet, grill fűszerrel na meg egy kis sóval meghintve állni hagytam előtte egy kicsikét. Aztán felvágtam ilyen pici darabkákra.





Utána fogtam a tortilla lapocsokákat, és mindkét oldalukon jól megpiritottam őket egy serpenyőben. A serpenyőbe tehetsz egy kis vajat, vagy kend meg a tortillákat vajjal, vagy ahogy én is csináltam , fújhatsz egy kis olajat a serpenyőbe. Úgy tudom már otthon is lehet kapni ilyen "fújható" vajat meg olajat. Ha nem akkor maradjunk a vajjal megkenős változatnál. Totál mindegy.


Ezután fóliára tettem őket és egyszerűen csak a közepébe tettem a husit, meg mindenféle dolgot ami szem szájnak ingere. Én tettem bele friss uborkát és paradicsomot a kertemből, nincs is annál finomabb mint a friss paradicsom. Aztán tettem rá reszelt sajtot. Tehetsz bele akár tejfölt vagy amit szeretsz, hogy ne legyen annyira száraz. Amit a fényképen látsz ez nálunk az én változatom, ugyanis G nem szereti a zöldségeket, úgyhogy ő csak simán husit meg sajtot kapott bele.

Ezután persze ne felejtsd el az egészet betekerni a fóliába, igy jól melegen tarthatod amig kész a ház népe az ebédre.


Ez csak egy nagyon egyszerű ebéd volt mára, mivel délelőtt orvoshoz vittem kispicurt, és megkapta a 15.havi szurikáit. Pontosan hármat. Igy volt vagy 11 mire hazaértünk, aztán meg talán 11.30 is lehetett mire a konyhába jutottam. Igyhát ezt ettük.




1 megjegyzés:

andi írta...

Jól néz ki, jól néz ki! Küldenél nekem is egy adagot? :)
Olyan jó, hogy megint blogolsz!

(Én még nem álltam vissza, de lehet hogy majd egyszer, nemsokára...talán...:))