"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

kedd, augusztus 24, 2010

ÁTALAKITÁS ALATT

Mivel az elmúlt hetekben ihletet kaptam, hogy mégiscsak fel kellene élesztenem az én online naplócskámat, arra jutottam, hogy újult erővel és új külsővel fogok neki állni. A tervem az, hogy egy héten majd többször is jelentkezem és próbálok majd kicsit részletesebb betekintést adni a mindennapjainkba, hiszen vétek lenne nem leirni mi minden történik velünk. Főleg, hogy elkezdünk egy "otthonoktatásos-próbás-majd meglátjuk hogy megy" cimű itthontanulást Noah-val, na meg arra is gondoltam, hogy mivel én rettenetesen szeretek főzni (és enni is, ühüm), fel kellene tennem ide néhány receptet, meg kertbejegyezést (bár az mostmár lehet, hogy csak jövőre lesz, lévén szeptemben itt csücsül a nyakunkon) , na meg az örökös témát, azt, hogy mivel is töltjük napjainkat, és hogyan alakulnak, fejlődnek a csemetécskéink.
Szóval még egy kis kitartást és újult erővel jelentkezem. Az a terv, hogy még a héten belecsapok.

Nincsenek megjegyzések: