"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

szombat, szeptember 23, 2006

Hello mindenkinek.
Néhány napja szerencsésen megérkeztünk Las Vegasba, 27 órás maratoni utazás után :-). Reggel 5-kor keltünk, 8:30-kor indult a gépünk Londonba, ahol fel voltunk készülve a nagy ellenőrzésekre, de hála Istennek és annak, hogy kisbabával utaztunk, szinte mindenhol előre vittek bennünket a sorba. Londonban egyébként tényleg egy kicsit káosz van, hatalmas sorok kigyóznak az ellenőrzési pontok felé, és ha nincs Noah akkor órákig álltunk volna ott. Amúgy volt 4 és fél óránk a csatlakozásig, de igy kellemesebben töltöttük el. Noah-nak csináltunk egy kis ágyikót a földön, anya és apa pedig Starbucks coffee-t kortyólgatott. Ekkor még nem voltunk egyáltalán fáradtak :-). Ezután jött a 8 és fél órás út Chicago-ba, ahol lekéstük a csatlakozást, úgyhogy ott is vártunk pár órácskát. Mondanom sem kell, hogy ott már nagyon elegünk volt az utazásból, főleg, hogy nem tudtunk aludni egyik gépen sem. Manó a 8 és félből aludt 3-4 órát, úgyhogy az jó volt, de én nem mertem elaludni, mert féltem , hogy nem ébredek fel, hogyha ő felkel. DE, az a lényeg, hogy itt vagyunk és minden rendben. MEGCSINÁLTUK.
A babával való utazás pedig egyáltalán nem volt szörnyű, rosszabbra számitottam. Végig nagyon jó gyerek volt, egyszer volt egy nagyobb sirás elalvás előtt. Amúgy meg még mindig mindhárman az időeltolódást próbáljuk behozni. A program az, hogy Noah 5-6 körül kidől, alszik pár órát, megint visszaalszik és reggel 4 óra körül felkel, úgyhogy olyankor családostúl levonulunk, hogy ne zavarjuk a békésen szunnyadókat és játszunk egy nagyot :-), aztán kb. 2 órára rá megint elalszik és alszik reggel 8-9-ig. Ez a rendszer most, de biztos vagyok benne, hogy változik majd.
Egyébként pedig hihetetlen, hogy mióta megérkeztünk, Noah állandóan nevet és nagyon jó kedve van - kivéve amikor aludni kell.
Garth és én pedig már bejártunk egy-két üzletet - Old Navy, Target, Walmart stb. - és vettünk pár dolgot. Már van új babakocsink, gyerek ülésünk, és ami nagyon fontos - nekem új ruháim :-)))))
Mostantól pedig megpróbálok gyakrabban irni!!!

Nincsenek megjegyzések: