"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

péntek, július 25, 2008

Lassan szinte már

úgy jövök minden nap a saját blogomra, hogy abban reménykedem...hátha irt valaki egy új bejegyzést helyettem. Aztán rájövök, hogy rajtam kivül senki nem fog irni :-)
Nem azért nem irok, mert igazából nincs mit...hanem valahogy úgy érzem, hogy annyi mindent próbálok bepaszirozni egy napba..., hogy ez valahogy mindig lemarad.
Viszont most itt vagyok, úgyhogy megpróbálok irni valami érdekeset :-)
Nálunk minden rendben, rohannak a napok, vagy legalábbis úgy tűnik...ráadásul már megint péntek van...Egyébként is a péntek a kedvencem. Itt a hétvége, főzök valami finomat, elmegyünk gyülibe és G is általában itthon van. Most szombatra persze épp azt tervezi, hogy motorra pattan és veszi a sátorfáját --- szó szerint. Mindig tervezi, hogy elmegy majd, de aztán valahogy mindig itthon ragad, mert jó apuka lévén, minden szabad percében inkább Noah-val van. De aztán mondtam neki, hogy csak nyugodtan menjen, mert pont ezért érzi úgy, hogy semmire sincs ideje. Pici manó Noah-nak is sajnos majd meg kell tanulnia, hogy nem minden körülötte forog, igaz? :-))
Szóval úgy tűnik szombat éjjel egyedül leszünk. Persze nincs semmi kifogásom ellene, szeretném ha G jól érezné magát, hiszen szegényke annyit dolgozik...ráfér egy kis pihenés.

Amúgy Noah meg valahogy teljesen nekiállt felnőni...egy hete nincs cumi és eléggé elkezdett érdeklődni a WC-be való pisilés iránt is...megmondom őszintén kicsit még húzom a dolgot, mert tudom ez egy nagy falat lesz...várok még egy pár napot, hogy megmarad-e az érdeklődés, aztán hajrá. Majd elmesélem hogy haladunk.
A cumis történet meg úgy végződött, hogy már jó pár cumit összerágott és ki kellett őket dobni. Aztán próbáltam a tudomására hozni, hogyha ezt igy folytatjuk, akkor azok a cumik végérvényesen elfognak menni pá-pá. Múlt hét pénteken pedig mindenféle bejelentés nélkül fogta magát és kivitte a kukába a cumiját...én meg mentem utána és próbáltam kérdőre vonni, hogy most akkor tényleg érti-e a következményeket :-)
Azóta nincs cumi.
Ráadásul teljes döbbenetben vagyok, mert annyira ragaszkodott mindig a cumijához, hogy ahhoz képest nem is kérdezi meg olyan sokszor, hogy cumi...cumi...cumi...
Ez könnyű volt :-) Majd meglátjuk, hogy megy a WC-s dolog :-))

Majdnem azt is elfelejtettem megemliteni, hogy szeptemberben jönnek édesanyucikámék...és nagyon örülünk, már nagyon várjuk őket!!!

1 megjegyzés:

Ági írta...

Hát itt egy új bejegyzés. Még mindig bazi büszke vagyok Noah-ra is meg rád is, meg kicsit irigy is vagyok, hogy ilyen jól ment a cumi dolog is, meg a wc ügy is. Csak igy tovább és "just keep blogging". Mondjuk ez utóbbi nekem is szól.