"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

hétfő, augusztus 04, 2008

Itt vagyok ragyogok

Egész hétvégén "kertben dolgozóst" játszottunk. Ez azt jelenti, hogy próbáljuk - még mindig - helyre pofozni az udvart. Hihetetlen mennyi kis és nagy zug van amit rendbe kell tenni, mert nagyon úgy néz ki, hogy azok a fránya gazak nem mennek maguktól sehová. A helyzet az, hogy már egyszer elkezdtük babrálni ezt a fönti helyet, aztán annyiba maradt a dolog. Fönti alatt azt értem, hogy az udvarnak van egy része ahová kis lépcsőn kell felmenni és egy jó egy méterrel magasabban fekszik az a rész. Ráadásul ott kezdődött a baj, hogy az előttünk itt lakó egyedülálló idősebb néni egyáltalán nem mondható, hogy szépen karban tartotta a területet...amit egyébként mostmár teljesen felfogtam, hogy miért nem...azért mert hatalmas és sok kis rejtett bokor meg virág van amivel minddel foglalkozni kell. Persze ez nekünk azért mókásabb mint a néninek volt, mert mi Noah-val eltudunk szöszmötölni kint, de a néninek ez sok volt. Szóval azon a fönti helyen olyan pici fadarabkák voltak letéve, plusz jónéhány bokor meg virág és hát valami iszonyúan nézett ki a hely. Amikor anno nekiálltunk, hogy majd megcsináljuk, akkor felszedtük már az összes nejlont és a fadarabkákat, aztán - már nem is emlékszem pontosan - valaminek hiányában (ötlet, pénz ??) annyiban maradt a dolog.
Aztán mivel nem foglalkoztunk vele, hát ez lett belőle (képek móka és tanulság gyanánt lettek felpakolva avagy, igy néz ki egy házi dzsungel):


Tarzan a dzsungelben , hehe :-)


Namostakkorkérepszépen, hol is van a mi van??


Gazfickók...


Hopp, egy kis gazfickó a kiirtott dzsungel közepén ( az a téli kesztyű azért van a kezén, mert a daddy-nek meg a maminak is volt kesztyű a kezén és igy természetesen neki is kellett egy :-))


Imádnivaló ahogy a kis lapátjával segit.

Na szóval, ez volt a dzsungel. Odáig jutottunk, hogy minden le lett kaszabolva és most próbáljuk kitalálni, hogy elégessük-e ezeket a szép példányokat egy nagy kupacba, vagy ne. A vagy ne azért játszik be, mert engedélyt kell kérni és kb. 20 dolcsit kell fizetni azért, hogy a saját udvaromban tüzet rakjak. Szépen vagyunk mi??
A dzsungel rendberakása arra inditott, hogy elkezdjek foglalkozni az udvar többi részével, ami elég jó móka. Ma délután is kint voltunk miki mókussal a kertben és amig ő a kismedencében felváltva pisilt és lubickolt, addig én egy jó nagy területet kiirtottam. hehe. Ha megnézed a fenti képet megint, pontosan a másodikat akkor látható, hogy a fal mellett a bal oldalon van egy virágágyikó, jobban mondva hidd el, hogy ott van, mert sok ugyan nem látszik belőle. Irtottam, téptem és szaggattam, vágtam és metszettem (ezt jól irtam?). Holnap lefényképezem és majd ámulhattok, hogy hová lett a sok zöldlevelű :-)

A végére az történt, hogy manó mihálynak láza lett, ami bizony nagy esemény, mert már jóóó pár hónapja nem járt errefelé betegség. Még nem igazán tudom, hogy mi van a dolog háta mögött, de szerintem valami nátha, mert már lefekvés előtt bőszen mondogatta, hogy nóz, nóz, hehehe, szépen magyarosan meg is irtam.

4 megjegyzés:

márta írta...

Ez a kert igazi kihívás...Te pedig lassan kertészlány leszel. Amúgy honnan tudod, mit kell csinálni ezzel a sok mindenséggel, utánaolvasol?

the mccalls írta...

Gabi, ez szuper! Mi is pont ezt csináljuk amikor nem dolgozunk, takarítunk, gyülizünk vagy más csinálunk...és a mi manó mihályunk is nagyon élvezi a kertészkedést. Kitartás, én látok benne fantáziát! Mi is szorgoskodunk a héten aztán teszünk fel képeket a miénkről.
dorkász

Gabi írta...

Márti: hehehe, hogy honnan tudom...sehonnan hehe:-), de ennél a résznél igazából nem is kell tudni, mert itt az a cél, hogy minden "elpusztitsunk" aztán újat épitsünk :-)

Dóri: szia dorkász, most, hogy mondod emlékszem a képekre a ti udvarotokról és baromira tetszett!! ...fantáziát azt én is látok benne...csak győzzük megvalósitani :-)))

Névtelen írta...

Szép munka! :-) Egy ilyen segítséggel, mint Noah, nem csoda, ha jól megy a munka! Mi tavaly irtottunk ki mindent, de aztán annyiban is maradt. Csak a füvesítés készült el. A sziklakert félkész és telepítések is hátra vannak még.
Kíváncsian várom a kész, újjáépített kertetekről a fotókat! Meg a miénkről is. :D