"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

kedd, június 06, 2006

Végre kimehettünk egy kicsit sétálni, de úgy látom ezt a rendszert nem kell beiktatnom az életünkbe - már ami az időjárást illeti.
Ma is kastélytlátogattunk, megnéztük a lányokat az irodába. Ez nekem mindig kikapcsolódás mert ilyenkor ők foglalkoznak kicsit a manóval én meg csak büszke anyaként ülök a popómon.
A kemény szivű anya dologgal kapcsolatban pedig, már egy hete a szobájában alszik a manó (ezzel lehet, hogy sokan nem értenének egyet, na de sebaj ... ), és éjszaka 4,5 !!!!!!! órát alszik, aztán felkel, félálomban eszik egy pindurkát aztán még alszik - sajnos csak - 2 órácskát. Dehát ne legyek elégedetlen igaz? 4,5 óra az már nagyon király. Persze én közben azért néha felébredek ...
Amúgy meg a kocsi szerelőnél, mert tönkrement a váltója, ma vitte G Sárbogárdra, állitólag kész lesz még ma.

Egyébként meg nem olyan régen megszületett a döntés, szóval közhirré tétetik, hogy valószinű az év vége felé költözés .......... Visszatérünk - márminthogy a férjem tér vissza én meg követem - a nagy Amcsiba......

További szép napot mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: