"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

kedd, október 09, 2007

Tudom, tudom...elvagyok tünve mint a tű a szénakazalban.
Én még egy kicsit náthásan, Noah pedig folyó orral jár-kel...mit jár-kel...szaladgál, felmászik, leesik, nyög, kér, édes....
Éppen ebédet főzök, és gondoltam amig a husi megpuhul addig irhatnék pár sort. Nem sok emlitésreméltó történik...talán azért is nem emlitettem meg...Varrok, pakolok, teszek-veszek, babázok, bibliaórára járok, anyuka vagyok hahaha.
Mégcsak három hete lakunk itt, de sokkal többnek tűnik. Talán azért mert nagyon jó itt, minden tetszik (na jó azért van néhány dolog amit szeretnék megváltoztatni), szeretjük, a miénk...
Most akkor hirtelen sok újdonsággal nem tudtam szolgálni, de azért jelentem itt vagyok!!

Nincsenek megjegyzések: