"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

hétfő, október 01, 2007

Tegnap éjszaka két órán keresztül kukorékoltunk, ugyanis pár éjszakája Noah valahogy nem akar aludni...napközben is elég nyügike, bár ez lehet, hogy csak a nem alvás eredménye. Arra gondolok, hogy megint fogacska lehet a dologban...Meglátjuk!!
Mivel Noah velünk "próbált" aludni miután éjjel háromkor felébredt, és mivel annyit forog mint egy kis sajtkukac...néha engem rúgott oldalba, néha G-t...szóval két órára rá elaludtunk, igy G egy kicsit bealudt reggel. 8-kor ébredtünk, mikor már elvileg munkába kellett volna lennie. Hál' Istennek megértik az ilyesmiket a munkahelyén...

Képzeljétek, tegnap miután G beszélgetett a szüleivel telefonon, azt mondta, hogy az anyukája kicsit kiakadt, hogy ilyen sok időre megyek haza...engem meg jól felhúzott ezzel. Tudom, hogy azért nem tetszik neki, mert félti a kisfiát, hogy mit fog enni meg ilyesmik...de engem mindenesetre jól kiakasztott. Én már itt javában gondolkodom, hogy mit is fog enni G hat hétig...nem igazán kell még, hogy anyuka is beleokoskodjon a dologba. Azt hozzá kell tennem, hogy G-t egyáltalán nem zavarja, hogy ennyi időre megyünk, sőt az sem érdekli, hogy mit fog enni...na bumm....ez most kijött belőlem.


5 megjegyzés:

liv írta...

Mit fog enni? Nem igazán értem, de nyugtasd meg az in-law-kat, hogy sok jó zsíros magyar kaját! :D

liv írta...

Huhh, ciki, de G felvilágosított, hogy nem Noah miatt aggódnak szerinte, hanem a Garth miatt...juj!
No, mindenesetre nem hinném, hogy arra felétek éhen lehet halni a feleség nélkül...
Ha nem vagyunk itthon a csajokkal, G "végre" pizzát rendel, gyorskaját és porlevest eszik, meg chipset!

márta írta...

Nyugi Gabi! :) Jó, hogy kiadtad magadból! :))) Bocs, hogy mulatok a pósztodon, de gondolj csak arra, mikor Noah lesz felnőtt, aztán a felesége ott hagyja 6 hétre kaja meg minden nélkül, hogy fogod majd emészteni magad! Najó, vicceltem, hogy oldjam egy kicsit a feszültséget...:)))

Gabi írta...

Liv: Igen, az anyósom nem Noah miatt aggódik, hanem G miatt...de egyébként már G is "alig várja", hogy végre annyi pizzát meg ilyesmiket egyen, hogy a fülén jöjjön ki...hát jön is majd :-)

Tudom Márti, én is erre próbálok gondolni, csak nem szeretem mikor felelőtlennek néznek mások, mikor semmit sem tudnak az életünkről...egyáltalán nem könnyű szivvel hagyom itt a férjecskémet...de igazad van, majd amikor én is odakerülök, igyekszem majd visszaemlékezni erre az időre...:-)

Unknown írta...

Hát igen, megértem G anyukáját, valószinűleg arra gondol, hogy miután kirepült otthonról és mielőtt megnősült volna, feltehetőleg semmit sem evett. Viccet félretéve ne feledd: a gonosz semmi mást nem akar, csak meglopni az örömödet, amit otthon fogsz tölteni. Tök jó, hogy G ilyen támogatóan áll a hazautazásodhoz.