"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

vasárnap, október 21, 2007

Valahogy mostanában nem vagyok abban a blogos hangulatban. Jó lenne, ha ez elmúlna mert néha-néha szeretem visszaolvasni mi történt egy évvel ezelőtt. De ha nem irok, akkor nem lesz mit visszaolvasni. Úgyhogy irok.

Lázasan töröm a fejem, hogy kinek milyen kis meglepetést készitsek/vegyek karácsonyra. Az nem segit, hogy rakétagyorsasággal jönnek elő a nevek a fejemben...de azért nem tervezek bankrablást, hogy ezt mind megtudjam valósitani. Inkább imádkozom, hogy Isten kirendelje a rávalót :-)) Mert ötletem az van áááám... Na meg az a bizonyos időpont is közeledik, amit persze egyáltalán nem bánok.
Na meg közbe a G-re is kell gondolnom...decemberben szülinapja lesz - azon sem leszünk itt, na meg a karácsony. De aztán én jól kitaláltam ám, hogy hogyan legyen :-) A terv az, hogy kap majd lufit meg jókedvet a szülinapjára, egy közös barátunk pedig megfogja hivni vacsira magukhoz aznap...én meg jól megvettem már neki az ajándékot, ami egy szülinapi és karácsonyi meglepi lesz...karácsonykor pedig elrepül majd a szüleihez kb. másfél hétre, aminek nagyon örülök, mert nagyon nem jól éreztem volna magam itthagyni egyedül karácsonykor. Azt azért hozzá kell tennem, hogy Őt abszolút nem zavarta ez a tény...dehát a szülők felajánlották, hogy kifizetik a jegyét, úgyhogy irány-surány...megy haza. Lehet, hogy ebben az is benne van, hogy -már korábban irtam arról, hogy anyósom sokkot kapott , hogy milyen sokáig nem leszek itthon - szóval ez is biztos a terv része...:-))), nehogy éhen haljon szegény párom...
Hogy őszinte legyek nem nagyon érdekel, hogy mi a cél, csak egyszerűen örülök, hogy ott lesz velük és kész.

Aztán közben azt is láttam a malév weboldalán, hogy 20kg a megengedett csomag...azért régen nem ennyi volt, nem?? Akkor két Noah-t rakhatok egy böröndbe és már tele is van :-) A belföldi járaton meg sem néztem még, nehogy már jó előre lehangoljanak ezekkel a kilókkal.

Noah baba pedig egyre csak nő és nő. Már nagyon szeretne beszélni, mert ezerrel magyaráz, mutogat, de valahogy még nem akarnak kibújni azok a szavak. Ha mondom neki, hogy mondjon valamit, akkor nagyjából megismétli amit mondtam (autó, labda, alma, tűz stb) de talán az autó kivételével mindegyik eléggé érthetetlen. Ezért is szuper dolognak tartom, hogy pont most megyünk haza mikor elkezd majd beszélni, mert éjjel-nappal csak magyart fog hallani és nagyon reménykedem, hogy ez jó hatással lesz a beszélőkéjére.
Éjszakánként megint elkezdett felébredgetni, bár tegnap éjszaka nem kelt fel, előtte való éjszaka fél 1-kor elkezdett sirdogálni, úgyhogy megint a mi ágyunkba landolt. Ilyenkor mindig 1-2 órába telik mire visszaalszik, aztán meg álmába is majdnem sirt, meg nevetett is. Na az édes volt. Reggel pedig mindezek után 6-kor kukorékolt. Tudom, mindig van valami fázis amin éppen keresztülmennek, úgyhogy különösebben nem zavar, csak sajnálom, hogyha sirva ébred. Ma reggel is hallottam, hogy sirni készülődött 5 óra környékén, de aztán visszaaludt és még most is húzza a lóbőrt pedig már mindjárt 8 óra.

Nincsenek megjegyzések: