"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

kedd, március 11, 2008

Holnap annyira fog fájni minden porcikám, hogy csak na. Egész délután kint voltunk Noah-val mert megint volt vagy 15C és szép volt és meleg volt és rövidujjúban voltam és jaj de jó volt. Annyit gereblyéztem és ástam, hogy lefognak szakadni a karjaim holnapra. Hehe. De naggggyon szupi volt. Ráadásul még paradicsom, uborka -és még valami de arra már nem emlékszem- magocskákat vetettünk egy olyan szuper dologba, hogy egy fekete tálcaszerűségben vannak kis kb. 3 cm átmérőjű korongok amikre hogyha vizet locsolunk akkor egy kb. 3 cm magas kis föld bigyóka lesz, amibe a magocskákat kell elültetni, hogy aztán onnan a palántákat szuper egyszerűen ki lehessen az igazi kertbe tenni...ennek a tálcának ráadásul olyan teteje van, hogy az egész olyan mintha egy kis házikó lenne tudjátok olyan amibe gyorsan kikelnek a dolgok. Na tudjátok. :-)
Aztán még csináltunk olyan is, hogy ültettünk néhány fűszernövényt mint pl. majoranna, metélőhagyma, bazsalikom meg megint csak még valami amire most nem emlékszem.
Nagyon izgi.
Kertész leszek, fát nevelek...

1 megjegyzés:

the mccalls írta...

Én is akarok. Mindent amit írtál. Még a leszakadós karokat is, mert nekem max az ujjaim fognak a gépeléstől. Utálom a számítógépeket és ki akarok szabadulni a házból! Ha vannak kapcsolataid az Árpinál, megdumálhatnád vele, hogy a kertészkedésre is adjon nekem fizetést.