"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

péntek, március 14, 2008

A kertészkedést most egy pár napra beszüntettük, mert igencsak esik az eső tegnap óta. Az eső miatt nem is mentünk sehová, itthon ténykedtünk. Jobban mondva én próbáltam ténykedni, és minden pillanatban mikor valami olyat csináltam ami nem tetszett Noah-nak, jött és a fejét rázva mondogatta, hogy no no mimmi -a mimmi az én vagyok. Annyira vicces ahogy kevergeti ezt a két nyelvet. Édes cukorpofa. Persze én ilyenkor mindig magyarul válaszolok és megkérdezem tőle, hogy mit nem nem...
Tegnap kicseréltem az egyik fürdőbe a zuhanyfüggönyt és feltettem azt a mit még otthon az IKEA-ban vettem. Kell egy kis változatosság. Persze túl hosszú volt és a rúd valahogy nem akart feljebb menni, és ott maradni, meg furcsán is nézett volna ki ott fent, igy szépen levágtuk és felvarrtuk a függönyt.
Apropó, varrás. Nem tudom, hogy az eső okozza, meg az, hogy a tegnapi napot bent a lakásban töltöttük, de megjött az étvágyam a varrásra megintcsak. Szeretnék egy nagy ágytakarót késziteni magunknak, de hogy őszinte legyek most éppen nem futja anyagra, meg amúgy is tudom, hogy a jó idővel egyre több időt fogunk kint a szabadban tölteni...na de...azért elkezdtem nézegetni az interneten mindenféle emberek blogjait akik foltvarrnak, meg találtam ezer millió féle mintát is...és na most éppen ez a fajta tetszik a legjobban. Szóval ennek a mintának az a neve, hogy bargello és rengeteg féle variációt találtam mindenféle szinű anyaggal elkészitve.
Erről jut eszembe, hogy még karácsony előtt -talán emlékeztek rá- beszéltem egy ágytakaróról amit a legkedvesebb barátosnőmnek készitettem karácsonyra és akkor még azért nem tettem fel fotót róla, merthát meglepi volt. De mostmár feltehetek mert már a barátnőm ágyán heverészik a takaró.

Ime:

Noah le is tesztelte nekünk miután kész lett.


1 megjegyzés:

Ági írta...

Hát ez a takaró valami szenzációsan, elképesztően szép lett. Nagyon büszke vagyok rád. Csak igy tovább. Nálam is tombol a varrás kedv, de nem jutok hozzá a nagy háztartás-, meg napi rutin átalakitás közben.