"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

kedd, március 04, 2008

Vasárnapra elég jó kertészkedő idő kerekedett, úgyhogy miután Noah és G elmentek kapát és ásót venni a kertitündérnek -ez én vagyok, hehe- családostul kiköltöztünk a kertbe és belekezdtünk a nagy munkába. Na jó, én már előbb is kint voltam mint a család, hogy felmérjem a terepet. Rájöttem, hogy JÓÓÓÓVAL nagyobb a megmunkálandó terület, mint gondoltam. Ez végülis jó hir, mert ez azt is jelenti, hogy jóval nagyobb a rész, ahol kertecském lehet...
Na szóval odáig jutottunk, hogy G kiásott egy valaha hatalmas bokornak a gyökerét, aztán én elkezdtem ásni, gazalni, tervezni, Noah pedig mindeközben a kis lapátjával hordta a földet, néha csak meglengette a levegőben, aztán az egész a fején landolt. Hehe, édes volt.
Tegnap egy picit hüvösebb volt megint, igy nem mentünk ki a kertbe, de mára azt tervezem, hogy elmegyünk magnézőbe!!

2 megjegyzés:

Ági írta...

Szia te kertitündér! Aztán majd jól elhiresülsz, mint a Martha Stewart, ő is saját veteményessel kezdte, aztán partikat rendezett, amihez a saját ződségét használta, stb. stb. El ne felejtsek majd aláirást kérni tőled, mielőtt befutnál.

liv írta...

Jaj, Gabi, ez annyira jól hangzik! Főleg itt a panelben olvasva...képeket kérünk, hadd csodáljam meg a kerted majd!