"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

csütörtök, február 16, 2006

Délután itthon

Hazajöttem ebéd után és próbáltam aludni egyet. Volt már veletek olyan, hogy nem tudjátok, hogy aludtatok-e vagy sem? Na ez kb. olyan volt. Most akkor aludtam vagy nem???
Aztán találtam egy pár jóóóóó régi almát amit már gondoltam, hogy nem fogok megenni. Azért mondom egyes szám első személyben mert a G nem eszik ilyen egészséges dolgokat, hogy zöldség meg gyümölcs. Kirázza a hideg a gondolatától is.
Szóval csináltam belőlük muffint. Naggggyon fincsi lett, már hármat megettem :-), csak hogy védjem magam teljes kiörlésű lisztből meg barna cukorból meg ilyen érdekes dolgokból csináltam. Szerintetek izleni fog a G-nek? Szerintem nem :-( majd nem mondom meg neki, hogy mi van benne...
Délutánonként nagy pakolásba vagyok, próbálom kiüriteni a nem olyan nagy lakásban elhelyezkedő szekrény és fiók hegyekből azt ami nem kell. Persze ez azért nehéz feladat, mert "minden kell". De csak azt hisszük ám. Szóval megy a szelekta, mert kell a babaruháknak a hely, juhhéj.

Nincsenek megjegyzések: