"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

csütörtök, február 16, 2006

Start

Hát akkor vágjunk bele...
Mivel mi sem akartunk kimaradni a blogosok táborából, hogy eképpen hozzuk elétek az életünket :-) ezért hát én is billentyűt ragadtam ...
Én, a kedves feleség leszek a szerkesztő bár erre már biztosan rájötettek, hiszen a G-nek nem megy ilyen jól a magyar :-)

Az életünk eléggé izgi mostanában, ugyanis bővülőben van a család még egy G-vel. A héten a 29. hétben vagyok ami azért is nagyon izgalmas mert igy testvérek között is "csak" 11 hét van hátra amig eljő a várva várt.
Hétfőtől márcsak fél napot dolgozom amit egyenlőre NAGYON élvezek. Ebéd után hazajövök, tegyek-vegyek-motyogatok. Bár már most van egy olyan érzésem - mondtam is G-nek - , hogy szerintem hiányolni fogom a munkám, mert azért stressz ide stressz oda, szeretem/szerettem. Azért babázni egy kicsit más lesz. Várom nagyon.
Azok kedvéért akik nem tudják, hivatásos irodakukac vagyok:-). Papirok, számok, számitógép, beirom, elrakom, felhivom, kitalálom tipusú a munkám - a könyvelés előkészités. Nagyon izgalmas tevékenység, kivéve mikor a stressz ott ül a nyakadon. Most azon vagyok, hogy ezt átadjam lelkes kolléganőmnek Juditnak - ha már Istennek nem mindig sikerült :-) . Judit türelmes és ez jó. Szeretni fogják. Én néha pattogtam mint egy labda mert hát "nem értik már meg, hogy azt nem úgy kell csinálni" ... Aki volt már itt valaha, sőt dolgozott itt valaha... ugye értitek mire gondolok?
Na de aztán most jön ám majd az új fordulat a kis bébivel....
Jövő héten végre megyek ultrahangra megint ami dec.7.-én volt utoljára, úgyhogy már nagyon várjuk. Nagyon sokat mocorog a kis Summey és szépen növekszik kedves anyukájával együtt. Eddig 8 kg. Egyesek szerint "jaj de édes labda van ott, hát sehova máshova nem hiztál" , de ÉN tudom, hogy ez nem igaz. Akarjátok, hogy megpróbáljak felvenni egy "normál" nadrágot egy "normál" polóval? Na majd elcsodálkoznátok a többi labdán is.
Akarunk csináltatni 4D-s ultrahangot is, na de mikor? Melyik hétben a legjobb, kérdezem én, a tapasztalatlan.

Nincsenek megjegyzések: