"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

péntek, február 17, 2006

esik az eső

<---- Itt egy pocakos kép.


Arrafelé is esik az eső? Itt szakad és mikor hazamentem az a látvány fogadott, hogy már szinte majdnem nem lehetett bemenni a viztől a lakásba. Ugyanis ha tudjátok melyik a Gate House itt mifelénk akkor eltudjátok képzelni, hogy az egész talaj arrafelé lejt ami azt eredményezi, hogy még az út másik oldaláról is oda folyik a viz. Na már most az út másik oldalán jelen pillanatban SOK- SOK viz van :-), úgyhogy lett egy kis pánik.
Voltam délelőtt női tanitványság órán, Joy tanitott. Nagyon szeretem ahogy tanit. Na jó nem csak azt, hanem őt magát. Kicsit olyan minta feleség meg minta anyuka ilyesmi. Ne értsetek félre nem istenitem, csak csipem a búráját :-)
Holnap megyünk Pestre anyulátogatóba, na meg ha már ott vagyunk el KELL mennünk az Ikea-ba. Kedves anyósomtól karácsonyra gift card-ot kaptam amit ott tudok levásárolni - tiszta Amerika. Tetszik. Úgyhogy megyünk "levásárolni".
Na meg a nagymamának tegnap volt a névnapja és anyukám szerint elég depis, viszünk hát neki virágot meg valami meglepit. Sajnos egyenlőre Istent nem úgy látja, ahogy mi. Nagyon negativ nagymama. De engem nagyon szeret. Mást nagyon nem, elég gáz.
Hétfőn ultrahang, hivtam a doktorbácsimat, aki nem vette fel, ezért hát visszahivott. Hallottunk már ilyenről? Ez a doki visszahiv. Kis cuki. Szóval hétfő a nagy nap :-)

Nincsenek megjegyzések: