"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

vasárnap, február 26, 2006

ultrahang



Na hova lettem? Itt vagyok. Szeretem a hétvégéket. Olyan különleges hangulatuk van, takaritás, főzőcske, pihi meg ilyenek :-)
Tegnap voltunk a 4D-s ultrahangon. Hát mit is mondjak? Valahogy többre számitottam - na megint elégedetlenkedem, mi? Nem tudom mit vártam. Lehet azt, hogy majd integet a baba... Nem integetett, és a kezecskéje mindig takarta a fél pofiját. De persze a buta szülők eddig vártak, hát előbb kellett volna menni és akkor jobb lett volna. Majd legközelebb.
Mindenesetre láttuk a kis drágát, és mocorgott, meg kinyitotta a száját is és a köldökzsinór is ott volt mindenhol, na meg 3D-be láttam a tuti bizonyitékot - kisfiú. Már megbarátkoztam a gondolattal, hogyha aggódtatok volna a hogylétem felől :-)
Lesz neki pink helyett barna meg zöld meg kék ruhácskája, kisnadrágja, kisingje stb.
Meg az is nagyon izgi, hogy megvettünk szinte majdnem minden "kelléket" a kórházi látogatáshoz :-)
Amúgy semmi más különleges, már megint esik a hó. Szerintetek mikor lesz már tavasz?
De van még egy különleges. Ősidők óta próbálkoztam brownies-t csinálni, soha nem sikerült. MA először nagyon fincsi lett, puha meg minden ahogy kell. Lehet, hogy ez már az anya-vénából jött??? Még a G-nek is izlett, na az már valami :-)

Nincsenek megjegyzések: