"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

szerda, november 15, 2006

Az este nagyon jól sikerült. 7-kor kezdődött a találkozó, de 7:30-kor még mindig csak jöttek és jöttek az anyukák. Kb. 40-50-en voltunk, meg is lepődtem, azt hittem csak valami kis csoport ahová megyek. Látni kellett volna mennyi autó parkolt az utcán :-)
Ez igazából nem bibliaóra, hanem inkább "praktikus tanácsok anyukáknak, feleségeknek" dolognak mondanám, és mindez bibliai alapokkal. Lori - aki vezeti ezt - küldött a résztvevőknek egy emailt, ami tulajdonképpen tartalmazza mindazt amiről egy-egy találkozón szó van. Megmondom őszintén most, hogy ott voltam nála és miután elolvastam ezt az emailt - ami egyébként NAGYON hosszú, de nagyon hasznos - egyre szimpatikusabb. Egy istenfélő, 8 gyerekes anyuka aki sok mindenen keresztül ment és keresi az Urat és megosztja a tapasztalatait.
Sajnos decemberben nem lesz, a következő január második keddje. Elég távolinak tűnik, de tudom biztosan hipp-hopp itt lesz...

Ami még érdekes - vagy valami ilyesmi - , hogy ma reggelre én is már megint beteg lettem. Nem értem mi a baj velünk, sosem voltam még beteg egymás után kétszer. Noah viszont kicsit jobban van, éjszaka is jobban aludt. Én viszont egész nap döntöttem magamba a teát, meg aspirint stb.

Nincsenek megjegyzések: