"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

péntek, november 03, 2006

Ma itt volt nálunk látogatóban egy anyuka a kisfiával, aki 11 hónapos. A lányt Nayibe-nek hivják és már irtam róla, Ő az a szimpatikus valaki. Szóval itt voltak, és beszélgettünk egy jót. Nagyon vicces is volt, mert mikor elmentem mondtam a G-nek, hogy jöjjön és nézze meg hogy fog kinézni a lakás mikor Noah 11 hónapos lesz :-). Na jó azért nem volt akkora káosz, de azért ide-oda pakolgatott pár dolgot.
Hétfőn is eljönnek, de akkor jön még egy másik anyuka is velük, akinek 8(!!!) gyereke van és állitólag nagyon édes és jószivű és aranyos és mindenféle ilyesmi...
Aztán délután megint megszállt a depi és nagyon rosszkedvem lett, de G rámparancsolt :-), hogy most van itt az idő, hogy kocsiba üljek és elmenjek fodrászhoz. Ha emlékeztek még a múlt héten próbálkoztam, de nem jött össze. Szóval elmentem és pozitiv tapasztalattal jöttem haza - az árakat leszámitva, ahogy azt már irtam is. Egy nagyon kedves lány vágta és festette be a hajam, és nagyon gyorsan készen lett, nem úgy mint otthon :-) , és még tetszik is. Na ezt adjátok össze. Úgyhogy a hajam ismét a régi, sötét és rövid.

Ráadásul ma még főznöm sem kellett, mert Nayibe hozott chilit és kukorica kenyeret :-) Jó fej, nem?

Fénykép hegyek:

Általában ez történik velem miután megettem a vacsit...


Egy nap majd nekem is lesz számitógépem ....... és majd segitek apának .......


Macik meg a manó.


Apa tart a kád fölött és ez nekem nagyon tetszik...


Jókedvű kispajtás.


G játékokat pakolt a manóra.

Nincsenek megjegyzések: