"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

vasárnap, november 19, 2006

Ma reggelre G ismét beteg lett, de ez most olyan "hasa fáj" virus. Délelőtt azért elmentünk gyülibe de Noah velünk volt végig. Dicsőités alatt bent voltunk és nagyon tetszett neki, hatalmas szemekkel nézett, hogy mi történik. Aztán mikor csönd lett egy kicsit elkezdett nyugtalankodni, akkor bevonultunk a cry room-ba - erről már irtam korábban - és ott végig nagyon jó kisfiú volt, el is aludt fél órára a hasamon - nagyon jó érzés mikor rajtam alszik a manó :-). Édes volt.
Utána hazajöttünk, ebédeltünk és elmentünk egy bútor üzletbe, ahol képzeljétek el mi történt...Vásároltunk új hálószoba bútort, olyan komplett mindent tudjátok. Fiókos, tükrös, ágykeret, matrac stb. Kb. két hét mire hozzák, alig birom kivárni.

Nem tudom irtam-e, hogy holnap mi lesz a MOPS esten?!?!?! Holnap este 7-kor egy olyan anyukás találkozó lesz, ahol mindenki elkészithet valamilyen ünnepi kaját vagy desszertet és ezt elviszi magával és visz kb. 20 kinyomtatott receptet. Mi pedig végig kóstoljuk őket és kinek melyik tetszik annak elrakja a receptjét. Jó ötlet nem? Én - mivel minden eddig megszokott ételnek teljesen más ize és állaga van - úgy döntöttem, hogy egy teljesen egyszerű anyukám receptje alapján készült hideg krumplisalátát készitek, amit ő mindig karácsonykor csinál. Ma megcsináltam, holnap meglátjuk milyen ize lesz. Itt ugyanis még a tejfölnek, a majonéznek, a krumplinak (!) is abszolút más az ize... Úgyhogy a kezdeti lelkesedésemet gyorsan letörte az izvilág, mert először mikor megtudam, hogy lesz egy ilyen móka, hatalmas listát csináltam, és azon gondolkodtam, hogy bejglit vagy aranygaluskát stb. csináljak :-) Majd egyszer, mikor már jól kitapasztaltam az izeket és arányokat. Képzeljétek viszont sehol égen földön nem találok fagyasztott meggyet!!! Semmilyen meggyet jobban mondva...Hallottatok már ilyet???

1 megjegyzés:

Ági írta...

Szia bébi,
Köszi, hogy irtál a blogra. Úgy meglepődtem, hogy valaki elolvasta, amit irtam.

Hát kicsit meglepő, amit irtál az izekről. Jobb, ha én is felkészülök erre. Vagy csak megtanulok tejfölt, túrót csinálni, vajat köpülni, stb.:) puszi, Ági de la Armour