"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

péntek, november 10, 2006

Most jó pár napja nem jelentkeztem, valahogy mindig másnapra halogattam, aztán közben péntek lett :-)
Mi is történt közben? Hm... Hadd gondolkozzam...
Ó igen, biztosan emlékeztek legutóbb irtam, hogy voltak látogatóim hétfőn. Irtam azt is, hogy beszélgettünk hogyan lehetne még otthonosabbá varázsolni a lakunkat. Na most Lori, másnap éppen egy thrift üzletben járt és boldogan hivta Nayibet, aki hivott engem, hogy képzeljem el mi történt. Lori félretetetett - mennyi tetetete - egy pár fotelt, asztalt miegymást nekünk az üzletben és minden nagyon olcsó. G-vel másnap elmentünk az üzletbe, de sajnos ezek a bútorok annyira használtak és öregek voltak, hogy G-vel első ránézésre megállapitottuk, hogy nem szeretnék őket megvenni. Aztán egy kicsit ciki volt a helyzet, mert tudom, hogy Lori nagyon aranyos és csak jót akart ezzel, de valahogy meg kellett neki irnom emailben, hogy nem vettük meg őket :-) Persze utána azon gondolkodtam, hogy hétfőn találkoztam vele először életemben és ő másnap elmegy és elrakat nekem valamit egy üzletben, mikor nem is tudja milyen dolgok tetszenek stb., ezzel próbáltuk magunkat vigasztalni G-vel, hogy ne érezzük magunkat nagyon hülyén. Na mindegy a lényeg az, hogy ez egy ilyen érdekes sztori volt :-)

Szerdán bibliaórára mentünk Noahval megint, ami jó volt.
Tegnap elmentem Noahval sétálni fél órára, de elég hideg volt. Egész végig mozdulatlanul ült a babakocsiban, nagyon édi volt. Mikor hazaértünk láttam, hogy a hidegtől kicsordult a könnyecskéje :-), de muszáj volt kimennünk egy kicsit, és nekem is jól esett a séta.
Ma reggel pedig a másik anyukás dologra mentem, ami úgy indult, hogy Noah és én egy kicsit későn keltünk - ezt rögtön meg is magyarázom mit jelent. Noahnal ez azt jelenti, hogy mivel éjszaka fél órán át sirt és utána nagy bánatában elaludt ezért nagyon elfárad és ilyenkor reggel fel kell ébresztenem. Szóval igy indult a nap, úgyhogy kicsit rohanásban voltunk, de a találkozó jól sikerült. Találkoztam ott egy lánnyal aki Németországból jött, de megy haza fél év múlva. Valamilyen 2 éves programra jött ide.

Azt nem is mondtam, hogy tegnap végre sikerült elmennünk Nayibe-ékhez vacsorára, ami elég jól telt. Végre Andrew - Nayibe férje - és Garth is találkoztak. Noah végig jól viselkedett, úgyhogy nyugodtan tudtunk vacsizni és beszélgetni egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések: