"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

hétfő, november 06, 2006

Ma délelőtt vendégeim voltak. Az egyik Nayibe, aki már volt itt korábban, a másik pedig egy középkorú hölgyemény, aki nagyon kedves volt. Nagyon jót beszélgettünk, mindenféléről, családról, gyerekekről, Istenről stb. Lorinak hivják, és nyolc gyermek édesanyja. Havonta egyszer van náluk otthon biblia óra, ami állitólag nagyon jó. Beszélgettünk arról is, hogyan lehetne a házunkat még otthonosabbá varázsolni. Adtak néhány jó ötletet és közben megbeszéltük, hogy valamikor együtt elmegyünk egy thrift üzletbe, ahol használt dolgokat árulnak, és nem csak ruhákat hanem mindenfélét.

G jobban van, de még mindig nem 100%, ma is szinte egész nap ágyban volt. Nem tudjuk mi jött ki rajta, egyszerűen csak nagyon gyenge és láza van.
Noah is jobban van, bár az orra még mindig folyik, de ez sokáig eltarthat, főleg, hogy nem tudja kifújni, csak úgy jön belőle amikor éppen kedve tartja. Aztán azt anyuka felfogja zsepivel és letörli :-), amit Noah természetesen nem nagyon dijaz. Hihetetlen, hogy már mennyire ügyesen ül egyedül, és kezd rájönni, hogy a kis járókájába ha feláll, akkor el is tud mozdulni valamerre.
Én hogy vagyok? Próbálom lefoglalni magam, és nem gondolni rossz dolgokra...
Ma kaptam levelet az anyukámtól, bi-bi. Nagyon örültem. Én is folyamatosan irok neki, de nem mondom soha a telefonba, hogy meglepetés legyen :-)

Nincsenek megjegyzések: