"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

hétfő, január 08, 2007

Az én édes drágámnak, mostmár tutkó, hogy jön a következő foga. Érdekes módon nem a fölső kettő, hanem a mellette levő. Ez normális? Nem bújt még ki, de ma amikor belopakodtam Noah szájába láttam, hogy az inye ott azon a ponton már szét van nyilva, mintha egy kis vágás lenne. A popsija meg annyira piros és valami huncut fájdalom van rajta, ma egy picikét vérzett is neki egy helyen, de nem sirt, jól viselte. Próbálom egy kicsit levegőztetni a kis popsit. Plusz állandóan ellenőrzöm, hogy van-e kaki, nehogy még jobban kicsipje. Ezt általában tudom mikor van, ugyanis manócska nagy erőkkel szokott nyomni, úgyhogy mindenki láthatja, hogy dolgozik valamin.
Tegnap kitalálta, hogy tudja magát előre-hátra dobálni az etetőszékében. Igy az etetés elég érdekessé vált, egyszer véletlenül a szeméhez ment a kaja :-)) és csupa olyan lett a kis szempillája.
Plusz egyre ügyesebben eszi ezeket a finger food-okat, nagy bőszen próbálja már rágni is a darabkákat amik a szájába kerülnek. Fulladásos veszély egyenlőre még nem történt, remélem nem is fog.
A csőrös pohár viszont még nem a barátunk...

Ma megkaptam, a Nők Lapja és az Anyák Lapja első példányait!!! Nagyon örültem. Mostmár otthoni újságokat nézegethetek...

Nincsenek megjegyzések: