"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

péntek, január 26, 2007

Itt van hát a 2,5 hetes Sophia és az anyukája. Ha tudnátok mennyire pille könnyű ez a babácska :-) Olyan hihetetlen volt elképzelni, hogy Noah is pár hónapja még csak ilyen porcelánbaba volt. Sophia egyébként jó baba, azt mondja az anyukája nem sirdogál, és jól viseli a 3 éves bátyja megnyilvánulásait.
Noah is jó baba volt, össze-vissza mászkált a lakásba és kipróbált mindenféle új játékot amit talált. A kipróbált alatt azt értem, hogy mindent szépen a szájába vett.
Hazafelé elaludt a kocsiban és nem akartam, hogy felébredjen úgyhogy szépen lassan jöttem hazafelé és még egy boltnál is megálltam, aminek az a neve, hogy country quilter. Ide két okból is beakartam már nézni. Az egyik, mert szükségem volt cérnára, a másik pedig mert ez egy "anyagos" bolt, ahol mindenféle alapanyagot lehet vásárolni foltvarráshoz. Eszméletlen, hogy mennyi gyönyörű anyagot lehet manapság találni.
Ma egyébként próbáltam egy kicsit varrogatni, amiből kb. 5 perc lett mert Noah baba igényelte anyukája figyelmét úgyhogy anyukája lement négykézlábra és együtt mászkáltunk ide-oda. Kicsit veszélyessé vált a legújabb mutatványa. Amikor ugyanis felhúzza magát már mindenféle lehetséges helyzetben, jó nagyokat tud ám koppanni a fejecskéje amikor elveszti az egyensúlyát. Nem pánikolok, mert úgy gondolom majdcsak átmegyünk ezen a helyzeten is és mikor már több biztonsággal megtudja tartani magát akkor max. a popsijára huppan vissza. Gondolom én...

Áll a baba, áll.

Kacsa vacsora.


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hahó Mama,
Emailünk nem működik, igy maradok e rövid üzenetezésnél. Jó látni, ahogy növekedtek, Noha már hihetelen nagy fiú.
Most mi is ennél a huppanós-koppanós, mama-követi-babát, baba-követi-mamát időszaknál tartunk. Nagyon vicces, hogy nem tudok semmit hosszú ideig végezni anélkül, hogy Sarah ne jelenne meg lábaim alatt-között, csimpaszkodva figyelemért.. igy az idő- és figyelemigényes dolgok többségét én is a szunyóka idejére tartogatom.. :-)
Legyen szép napotok.
Puszi, Anna

Gabi írta...

szia mama, köszi a kommentet. remélem jól vagytok!! Jó lenne látni fényképeket a gyönyörű kislányodról!! Hiányoztok!!
millió puszi, gabi