"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

vasárnap, április 29, 2007

Betegség, betegség...ez van most nálunk. Viszont el kell mesélnem egy "érdekes" élményemet. Biztos emlékeztek, hogy fogorvosnál jártam. A doktorbácsi a biztonság kedvéért felirt egy fájdalomcsillapitót, hogyha esetleg fájna a fogam. Ami persze nem kellene, hogy fájjon, mert gyökérkezelte :-)
Csütörtökön délelőtt elkezdett egy kicsit fájni, nem túl élesen de azért Noah-val a parkba menet a gyógyszertárba kanyarodtunk, hogy kiváltsuk a fájdalomcsillapitót. Az átvételéhez felirták az ID számom - ami nekem a zöldkártya - plusz aláirattatták velem az átvételt. Elég érdekes nem? Később megtudtam miért. Este ugyanis eléggé elkezdett fájni a fogam, úgyhogy bevettem egyet. Nemsokra rá kb. ugyanolyan megtapasztalásaim voltak mint mikor hmmm, ugyebár - valami illegális szert használsz :-(
Érdekes volt. Mindenesetre mondtam a G-nek, hogy én ebből mégegyszer nem veszek be egy darabot sem.
Viszont arra gondoltam, hogy azért fájhatott két napig, mert akkor kezdett kijönni rajtam ez a megfázás féle. Lehet, hogy ráhúzódott egy kicsit. Már három napja beteg vagyok, és nem nagyon érzem jól magam, bár azt mondtuk G-vel, hogy már azért jó ideje nem voltunk betegek. Noah is beteg kicsit, folyik az orra, estére hőemelkedés, nehéz lélegzés orron keresztül - kimondottan ha még cumi is van a szájában :-), bár mára talán jobban van egy picit. Én egyre rosszabbul érzem magam, bár már arra gondoltam, hogy tudjátok vannak ezek a fehér akármik amik most röpködnek itt a levegőben és már jó pár éve egyre nehezebben viselem őket. De nem vagyok biztos benne, hogy az lehet. Szerintetek honnan tudom megállapitani?

G ma kitakaritotta, lemosta az összes járgányunkat. Kocsikat, motort én babakocsi és autósűléshuzatokat mostam. Meg orrot fújtam, tüsszögtem és aludtam délelőtt egyet mikor Noah is aludt. Elég jól esett.

Babafotók ismét:


Noah segit anyának a tej rendszerezésében :-)


Valamelyik esti bringázásunk.


A parkban.


Szombati nagy biciklitúránk alkalmával, mikor megálltunk egy parkban.


Mit eszel???


Végre a Noah meg a mami együtt :-)))


Kisfiam, most el kell, hogy mondjam, hogy ..... - mintha beszélgetnének, nem?


Egy kis séta.


Jaj de szuper idő van...


Noah és apa.


Itt ha látjátok, az egész pólója tiszta viz...megtalált ugyanis egy üveget az asztalon és gondolta, hogy belóditja a szájába...


Ez ma készült...csak úgy muszáj volt lefényképeznem a kis rövidnadrágjában.

1 megjegyzés:

liv írta...

Szia Gabi! A gyógyszer nem semmi, gondolom, valami jófajta kábító fájdalomcsillapító (ez a nevük) lehetett, ejha. :)
Lehet, hogy allergia van a láthatáron? Annak hangzik...főleg, ha a tünetek így maradnak... :((