"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

péntek, április 20, 2007

Találjátok ki hol jártam tegnap és ma is...a fogorvosnál. Megmondom őszintén eléggé tartottam ettől a találkozástól, éppen ezért húztam-halasztottam a látogatást. Viszont valamelyik este az egyik - természetesen nem egészséges fogam - fájt egy picikét, úgyhogy gondoltam ez a JEL!! Kicsit rettegve érkeztem a helyszinre - ez a félelem talán a múltbéli tapasztalataimból adódott. Az első alkalommal csak "terepszemlét" tartott az orvos, aki eléggé szimpatikusnak bizonyult. Az itélet: gyökérkezelés, korona, néhány tömés itt-ott. Ma meg is volt a gyökérkezelés...és lássatok csodát!!! Életem ELSŐ POZITIV FOGORVOS látogatása volt. Még az érzéstelenitéső injekciót is úgy adták be, hogy előtte bekenték valamivel az inyt, amitől egy kicsit elzsibbadt...aztán NAGYON lassan adta be...sőt megkérdezték kb. 100-szor, hogy érzek-e valamit és amikor azt mondtam, hogy talán egy picit, akkor még adtak érzéstelenitőt. Komolyan mondom abszolút jól éreztem magam végig és egyáltalán nem volt tórtúra!! Persze mindennek megvan az ÁRA :-)). Ráadásul még tv-t is nézhettem közben, és még fejhallgatót is feltehettem volna, de azt már egy kicsit soknak találtam, úgyhogy nem éltem a lehetőséggel :-)
Na de a lényeg, hogy rendbeteszi a fogaimat - VÉGRE - és én ennek nagyon örülök.

2 megjegyzés:

liv írta...

ügyes vagy! én a gondolattól is meghalok, hogy fogorvoshoz kell menni....nagyon bátor vagy!

....pont mostanában gondoltam a múlt nyárra, mikor a vajtai konferencián a szökőkútnál tologattad Noah-t, meg mi is ott voltunk (és én sovány voltam, hehe) és hony MENNYI MINDEN történt 1 év alatt!!!

jahh, boldog szülinapot a nagylegénynek, szuperek a képek!

Névtelen írta...

szia! ne haragudj, hogy így ismeretlenül írok, csak az lenne a kérésem hogy ha nem gond, meg tudnád írni , hova mentél fogorvoshoz? nagyon félek elmenni, de már muszáj lesz, ugyanis fáj az egyik fogam. és egy ilyen kellemes hangulatú rendelőbe talán könnyebben elindulok...
köszi, Z.