"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

hétfő, április 30, 2007

Csak egy gyors bejelentkezés. Mára virradóra sem éreztem túlzottan jobban magam, ezért délután meglátogattuk a doktornénit. Kaptunk antibiotikumot Noah is és én is, plusz Noah-t vissza kell vinnem két hét múlva mert az egyik fülecskéje picit be van gyulladva. (Elég sokáig töprengtem azon, hogy azt, hogy "bevan" azt egybeirják-e vagy külön. Egybe nem?:-))
Egyébként a nap gyorsan elment, Noah szobájában aludtam fél éjszaka, mert annyit forgolódott, hogy végig a babajelzőkét figyeltem, hogy na most ébred fel...nem, most...vagy most...úgyhogy vettem a sátorfámat - ez vicces, sátorfa - és ott szundikáltam, de annyit forgolódott és próbált a száján keresztül levegőt venni, hogy alig aludtam valamit. Reggel meg 7 előtt már kukorékolt, úgyhogy mikor délelőtt letettem aludni, akkor sirást rendezett, hogy már régen ilyet. Szerintem totál túl volt fáradva, plusz beteg, szóval elég nehéz volt az az alvás...aztán délutánra erőre kapott.
Most úgy elég jól esne egy nagy alvás...megyek is, hátha sikerül :-)

Nincsenek megjegyzések: