"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

kedd, május 15, 2007

Én meg itten totál levagyok maradva blogirásból...ennek csakis egy oka van, a jó idő!! Annyira szupi idő van már két hete, hogy napközben egyáltalán nincs ihletem a gép elé ülni - ami meglepő, hehehe - este meg ha van egy kis kedvem hozzá akkor meg valami sorozatot nézek. Valami 24, vagy Desperate Housewives vagy Brothers and Sisters vagy valami ilyen szórakoztató dolgokat.
A változatosság kedvéért Noah-nak hőemelkedése lett estére, de most kettesével jönnek a fogai és az orra és a nyála úgy folyik mintha egy kis csap lenne a fejecskéje. Nemtudom pontosan ma hányszor cseréltem kispólót, annyira folyik az a minden. Mondtam is neki, hogy igazán becsukhatná a száját, hátha akkor nem jönne ennyi nyál :-))
Már régóta próbálom neki mondogatni, hogy mit mond a kutya, cica, kacsa, - a mókust is mondanám, de nemtom mit mond :-) - már oda jutottunk, hogyha meglát egy kutyát akkor elkezd lihegni. Édi. Na nem azért, mintha azt tanitottam volna neki, hogy a kutya liheg, egyszerűen csak ez maradt meg benne a sok kutyából. Ma próbálta mondani, hogy miaúúú valahogy úgy, hogy aúúúú. A kutyákért egyszerűen megvan bolondulva, itt is van az egyik hátsó szomszédnak egy ami néha-néha kint van és nagyokat ugat, na azt meghalja, akkor ööööö, és mutogat arra, hogy kutyát akar.
Azt nem is tudom, hogy mondtam-e, hogy tanitgatok neki jeleket és mostmár mutatja, hogy még még még, de innentől kezdve MINDEN még....még apa, még kutya, még inni, még enni, még valami játék, még add ide azt a valamit...mutogatok neki mindenfélét - kérem, köszönöm, inni, enni - de eddig a még tetszik neki a legjobban. Hogyha én mutogatom a többit akkor érti, hogy mi van, de még nem jött rá, hogy akár ő is mutathatná.
Tegnap este nézegettem Noah képeit arról a napról mikor megszületett, a videót amit G csinált a szülőszobán és ahogy felsirt, ahogy lemosták, felöltöztették, az első szopizás stb., egyszerűen nem hiszem el, hogy az a kis csöppség az én Noah-m. Bár még "csak" 13 hónapja van itt velünk, már most értem miről beszélnek a szülők amikor azt mondják, hogy nagyon hamar felnőnek a gyerekek...