"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

kedd, május 08, 2007

Oké, itt van egy vicces történet - Gabi esete a Rendőrséggel...
Tegnap voltam azon a havi egyszeri biblia órán este, de mostmár nem a Lori-nál van, mert olyan sokan lettünk, hanem tegnap óta a gyüliben. Ez szupi mert egyrészt a gyüli tényleg közelebb van hozzánk, másrészt pedig kényelmesebben elférünk. Ráadásul tegnap szerintem kétszer annyian voltunk mint általában, legalább 50 anyuka. Szokás szerint nagyon jó volt, bátoritó, elgondolkodtató, egyszóval épitő.
Teljesen fellelkesülve hagytam el a terepet majdnem 10 órakor. Azt tudni kell, hogy annak ellenére, hogy 10 óra, a gyüli környékén ezerrel égnek a villanyok, úgyhogy "természetesen" eszembe sem jut felkapcsolni a lámpákat a kocsin. Azért sem, mert mikor elinditom a kocsit, a lámpáim felkapcsolódnak mindig, éjjel-nappal, de persze ez nem az a "normális" lámpa. Na szóval, elindulok hazafelé, kikanyarodok a gyülitől, és már akkor hirtelen meglátok a visszapillantóban egy rendőrautót. Nem utánam jött, csak "éppen" arra járt. Átfut az agyamon, hogy TUTI, hogy megfog állitani, nyúlok a telefonomért, hogy felhivjam G-t, hogy te figyelj mit is kell csinálnom, hogyha megállit a rendőr.....közben rátérek a balrakanyarodó sávra, ami felmegy az autópályára. Azt tudni kell, hogy ezen az úton kapáspól 7 sáv van. Kettő szembe jön, kettő kanyarodik balra, kettő megy egyenesen, egy kanyarodik jobbra. Szóval én kanyarodnék balra, tehát a7 sáv kellős közepén vagyok, mikor a rendőr felkapcsolja a lámpáit a kocsi tetején, vagyis ez azt jelenti, hogy állj!! Én megállok, halvány lila gőzöm sincs, hogy most merre hogyan, és mivel nem csinálok semmit, felkapcsolja a reflektort, én meg lefagyva várom, hogy lelőjön :-))) na mindegy, erre beleszól a hangosbemondóba (!!!), hogy húzódjak le jobbra. Húzódok, át 4 sávon, kocsik megállnak, lehúzódtam. Kiváncsian várom, hogy mit tettem. Megáll a rendőr, ablak le, megkérdezi, hogy ugye fogalma sincs, hogy miért állitottam meg. Annyit mondtam, hogy NOPE... a lámpám nincs felkapcsolva...hahahahaha...enyhén ciki volt az egész :-)
Hát ez volt az én esetem az amerikai Rendőrséggel. Végülis jó, hogy megállitott és éppen arra járt, mert valaki simán belémjöhetett volna az autópályán...
Aztán hazáig mosolyogtam, hogy biztos gondolta a rendőr, hogy a buta nő még a lámpáit sem tudja felkapcsolni :-)

2 megjegyzés:

liv írta...

hű, ez izgi lehetett! még jó, hogy nem büntetett meg, vagy valami! nagyon talpraesett csaj vagy ám!!! :)

Ági írta...

Ó mamám! Még jó, hogy nem lőtt le. haha. Egyszer minket is megállitott a rendőr, mert a bérelt kocsi túl új volt még és nem szerepelt a rendszerükben. Nem tréfás dolog ez egy idegen országban.
Nagyon ügyes voltál bébi.