"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

hétfő, június 11, 2007

Csalódott vagyok de nem adom fel...ez is lehetne a cime a mai blogbejegyzésemnek...
Igazából nem akarok belemenni a részletekbe, mert még megvárom mi lesz a következő "órán", aztán majd ha akkor is csalódottan jövök haza, NNNNA majd akkor jól elmondom, hogy miért. (Bocs, ha valaki nincs képbe miről is beszélek...a baba úszásról van szó.)
Addig is inkább elmondom azt, hogy a mai napot G szüleivel, testvérével, Emery-vel és Noah-val töltöttem édeshatosban. Megfőztem nekik életem eddigi legjobban sikerült csirkepörköltjét, tésztát és ecetes uborkasalátát. Nyamm, most jó éhes is lettem. Apósom nagyon élvezi ezeket a magyar izeket és ez nekem nagyon nagy öröm, úgyhogy boldogan főzöm a magyar kajákat. Mindenesetre holnapra nem éppen magyar kaját tervezek, hanem valami husikat szeretnék sütni kint a grillen, meg talán petrezselymes krumplicskát, esetleg paradicsomsalátát...na ez igy egész jól hangzik. Meg is van a holnapi menü. Meg aztán talán szerdán csinálok gulyáslevest is, igy legalább apuka megizlelhet néhány magyar jellegzetességet :-).


Ez a kép nem a mai úszáson készült, hanem itthon a kádban :-)

Nincsenek megjegyzések: