"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

péntek, június 08, 2007

Noah 14 hónapos lett tegnap. Elfelejtettem viszont lemérni, ma megteszem, mert kiváncsi vagyok hány kg. Gyönyörűen megy egyedül, bár néha seggre vagy előre dől és az NAGYON nem tetszik neki. Tegnap végre egy kicsit visszatért a jó idő, igy eltudtunk menni a parkba. Egészen más volt igy, hogy magától odament a játékokhoz, felállt, leült - persze az ülésből felállás még nem megy ám - aztán odasétált a hintához, hogy most akkor hintázzunk...olyan sokáig viszont nem voltunk ott, ugyanis az egyik házban - közvetlenül a hinták mögött - valami irtózatos hangos zene szólt, és rengeteg 14 év körüli élettel teli fiatal szaladgált fel s alá, eléggé zavarva a mi kis meghitt játékunkat :-) Hát igen, itt is történnek ilyenek. Azon csodálkozom, hogy a szomszédok nem hivták ki a rendőröket, bár lehet később megtették.

El kell áruljam, hogy egy hétig kóla szünetet tartottam. Büszke vagyok, hogy megcsináltam. Azt tudnotok kell, hogy mielőtt megtértem kólafüggő voltam. Enni sem tudtam, hogyha nem volt kóla otthon és képes voltam éjszaka átmenni az éjjel-nappaliba, hogyha megkivántam a kólát. Nem ragozom, de szörnyű volt. Aztán "leszoktam", és terhesen sem ittam talán csak egyet ha jól emlékszem - mármint nem egy rekesszel, csak egy kicsi üveggel :-) - aztán mikor abbahagytam a szopizást Noah-val akkor megint úgy éreztem, hogy enyém a világ. Azt ehetek és ihatok amit csak akarok....aztán ez megint kezdett egy kicsit átlendűlni a lovacska másik oldalára. Szóval ez a történet, de tegnap ittam egyet - dobozost. De a tény, hogy nem akarom, hogy ez uraljon mert azért az elég gázos...

Holnap jönnek anyósomék, Drew - sógorom - pedig már elindult Pocatello-ba - kb. 4 órára van innen - hogy összeszedje a kisfiát aki szintén itt lesz velünk egy hétig. (Mindenféle imákat NAGYON szivesen veszek :-))

Nincsenek megjegyzések: