"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

péntek, június 22, 2007

Igy telnek a napjaink mostanában: Noah felébred 7 körül, iszik tejecskét, aztán anyával elvonul a fürdőbe, ahol - miközben anyukája puccba vágja magát - szépen eljátszik magában. Aztán kb. egy óra múlva - nem eddig tartott a zuhanyozás :-)) - iszik jó sok joghurtot meg eszik egy kis ezt-azt miközben én is megreggelizem. Utána takaritás...mikor mit...ma pl. délelőtt az összes játékot eltörölgettem, fertőtlenitettem picikét...ez jó sokáig tartott, hát igen túl sok játékunk van. Aztán, meg közben is üldögélünk a földön és játszunk, olvasok neki, mutogatom, hogy hol van a Noah orra meg a mami orra, a Noah füle meg a mami füle stb... eddig ott tartunk, hogy mindenre a fülét mutatja. Ez igy kezdődött a cicával is...sokáig mindenre nyávogott...mostmár tudja, hogy a kutya azt mondja, hogy vauvauvau...a cica azt mondja, hogy áááúúúúú....a kacsa azt mondja, hogy hápháp háp...Na szóval eltelik a reggelünk takaritással aztán 10 körül megy aludni Noah. Általában alszik kb. 2 órát ilyenkor de ma nagyon belehúzott ugyanis nem sokkal 2 (!!!!) óra előtt ébredt. Igy nekem is jó sok időm volt mindenre. Még egy kis takaritás, elpakolás, varrás, olvasás, internet.
Ezután Noah megebédelt és már húztuk is ki a csikot a kertbe. Kint voltunk majdnem ötig, jó nagyot játszott manó, meztelenkedett, nézte a kacsákat, meg a kutyát. Ráadásul csak egyszer esett el, de akkor egy jó nagyot.
5 körül még ráhúzott egy órácska alvást...nem is nagyon értem miért aludt ma ennyit...6-kor viszont felébresztettem.
Ezután még családostul elszaladtunk a Target-ba és vettünk egy pár dolgot. Most pedig Noah már alszik, én meg kb. 5 perce kaptam emailt Árpitól, hogy Andinak elfolyt a magzatvize...JAJ DE IZGI!!!!! Várom a fejleményeket.

Nincsenek megjegyzések: