"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

hétfő, december 10, 2007

Gondolom mondanom sem kell, hogy már mekkora utazási lázban égek. Viszont a kellemes izgalmat gyakran egy kis aggódás váltja fel, főleg azok után, hogy tegnap éjszaka Noah vagy háromszor hányt, úgyhogy volt kiságyas és nagyágyas huzatcsere, ugyanis egy idő után áthoztam hozzánk, szegénykém úgy sajnáltam. Viszont ma napközben nem hányt többet, reggelire evett jó sok cheerios-t, csak úgy magában, ebédre főtt krumplit adtam neki, délután meg annyi kekszet -sima keksz, mindenféle iz nélkül, olyan mint a háztartási keksz otthon -evett, hogy vacsira már semmi nem ment le. Vizet is elég sokat ivott, úgyhogy minden oké volt, bár napközben aludhatott volna egy kicsit többet. Van egy olyan érzésem, hogy éjszaka is ébredés lesz, bár remélem nem hányós ébredés, hanem csak olyan "anya, vigyél át magatokhoz, légyszi,légyszi" ébredés. Most emiatt sem pánikolok, mert otthon anyuéknál úgyis egy szobában fogunk aludni, amit egyébként meg nagyon szeretek, mert olyan jó hallani a szuszogását amikor felébredek, ha meg ő ébred, akkor az én szuszogásomat hallja.
Nem tudom, hogy a nemalvás eredményeképpen vagy miért, de egész nap nagyon fájt a fejem. Általában azt mondhatom, hogy nem vagyok egy fejfájós emberke, de ma úgy igazán fájt. Még az is fájt, ahogy ezt-azt csináltam, jobb volt inkább vizszintben.
Közben már végre elkezdtem bepakolni, bár tegnapra terveztem, hogy elkezdem, de valahogy nem jött össze. Kettő bőröndöt nagyon gyorsan megtömtem mindenféle földi jóval, aztán hirtelen megijedtem, mert ebben a kettőben egyetlen egy olyan dolog nem került ami a mi cuccunk. Igy az eredetileg tervezett három bőröndös odamenet helyett valószinüleg négy lesz belőle. Meg plussz azt is próbálom kitalálni, hogy mi mindent kell a kistáskáimba pakolni amit felviszünk a repülőre. Már annyit google-ltam, és olvasgattam mások jó tanácsait gyerekkel való utazásra, hogy mostmár -remélhetőleg- minden simán fog menni :-)) Viszünk sok mesekönyvet, mert azokat imádja -a kedvenc kedvenceket már pár napja kivontam a forgalomból, hogy jó nagy meglepetés legyen-, aztán meglepetés vonatkát amit imád, de még nincs neki, illetve van, de ő még nem tudja, na meg még sorolhatnám, de már a gondolattól is leszakadt a vállam a cipeléstől...mostmár aztán tényleg csak az ima maradt, mert földi dolgokból felkészültem :-)

G holnap itthon marad és igy eltudok menni még az utolsó pár helyre, Noah nélkül , igy gyorsabban megjárom. Aztán azt is tervezem, hogy holnap már teljesen bepakolunk mindent, szerdán pedig G szülinapja van, igy délelőtt bemegy dolgozni, mert mindig csinálnak egy kis szülinapi fánk-party-t, aztán meg szerdán van nekik egy karácsonyi IT ebéd, amire én is mentem volna, ha nem másnap utaznánk...de igy inkább maradunk és készülődünk, aztán ebéd után jön haza és jól felszeljük a szülinapi tortát és átadjuk az ajándékokat :-))

2 megjegyzés:

Ági írta...

Jaj, helyetted is izgulok, majdnem olyan, mintha én is mennék (majdnem-hehe). Vigyéééééél magaddal!

the mccalls írta...

Happy birthday-t a Garfield-nek, már én is agyalok, hogy nálunk mi legyen. Én csokitortát csinálok mert az a kedvence és majd a Máté beviszi neki a szobába tálcán...na jó ezt szeretném, de ennek még nem lenne jó vége. Aztán repülj már gyorsan, meg majd én is kérem azokat a jótanácsokat, mert márciusra hasznát veszem majd.