"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

hétfő, június 30, 2008

golgota

Tegnap délelőtt - kihasználva a nagyszülők adta lehetőséget - G és én elmentünk az itteni golgotába. A las vegas-iban már voltunk pár éve, de most felfedeztük, hogy itt ebben a kisvárosban is alakult egy és gondoltuk elmegyünk megnézni. Pici gyüli, kb. 30-an voltunk és nagyon tetszett. Tetszett, hogy kevesen voltunk, meg az is, hogy minden gyüliben máshogy dicsőitenek :-) . Azon gondolkodtam, hogy ugyanazt a dalt még hányféleképpen lehet elénekelni :-). Jó volt!!
G mondta, hogy mikor karácsonykor itt volt és elment oda, mikor a végén készült elmenni és már "beszélgetőtávolságon" kivül volt, a pásztor utána szaladt de már túl messze volt ahhoz, hogy beszélni tudjanak, úgyhogy gondolom csak annyit mondhatott, hogy helló, jó hogy itt voltál :-). Most meg mikor arra került a sor, hogy akkor nyissuk ki a bibliánkat, rájöttem, hogy itthon hagytuk...úgyhogy valaki gyorsan felugrott és szerzett nekünk egyet...de a végén végülis nem jött oda senki, hogy "elakarjuk-e mondani a megtéréshez való imát"...na jó, nem gonoszkodom tovább... az egésszel csak annyit akartam mondani - amit G-nek is mondtam -, hogy most biztosan mindenkinek majd lelkiismeretfurdalása lesz, hogy nem jöttek oda hozzánk. Mondtam neki, hogy még vissza tudunk menni a héten máskor is, hogy megadjuk nekik a lehetőséget :-)))

Azt még meg kell emlitenem, hogy jó itt, hogy nekünk is jót tesz a környezetváltozás. Tegnap este mikor Noah már javában aludt kimentünk a picur medencébe G-vel és bekapcsoltuk a buborékokat, és pici bort ittunk és perecet eszegettünk. Szupi volt :-))

Nincsenek megjegyzések: