"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

kedd, augusztus 12, 2008

egy másik blog

Meg akartam emliteni - a kedves blogiró engedélyével természetesen :-) - , hogy nemrégiben felfedeztem egy blogot - katt a blog szóra - amit azóta rendszeresen olvasok. Az ok amiért ezt egyáltalán megemlitem, mert a témák amiről olvasok, mondhatom, hogy 100%-ban megegyeznek az én véleményemmel, elképzelésemmel. A másik ok amiért ezt megemlitem, mert a blog irója magyar és ha már az "emliteni" szót akarnám még egyszer megemliteni, akkor azt is megemliteném, hogy nagyon örültem, hogy egy olyan magyar, otthon élő anyukát találtam akivel ennyire megegyezik a gondolkodásunk. Ir otthonoktatásról, Istenről, gyereknevelésről, mindenféle praktikákról.

Na szóval, ez volt a reklám helye...:-)) ti is menjetek és szimatoljatok körbe arrafelé hogyha van kedvetek :-))

Nincsenek megjegyzések: