"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

szerda, augusztus 06, 2008

félkész kert és lakóközösség móka

Ahogy megigértem feltettem két képet a félkész állapotban lévő kertről...amiről még mindig negyvenmillió elképzelésünk van, hogy hogyan lehetne megcsinálni...és a helyzet tegnap esti állása szerint..avagy...héj G, gondolkodtál a kerten, hogy mit csináljunk vele??? .... a válasz az volt, hogy nem...hát akkor még alszunk rá egyet :-)) (De azért hasonlitsátok össze a tegnapi meg a mai képeket, mert egyértelműen látszik a változás...:-)


Tegnap délután még az a jeles esemény is történt, hogy a lakőközösségnek volt egy kis party-ja, ahol volt "ingyen" hot-dog, meg jégkrém, meg felfújós-ugrálós a gyerekeknek, meg arcfestés, meg tűzoltók és rendőrbácsik...



Noah imádja ezt az ugrálós cuccot...



Megnéztük a nénó autót is, mert azt is szereti mókus miska...


Ezt a tűzoltóautón találtuk..hát nem édes?


Ez pedig az esti fürdés alkalmával készült...ami mindig szupernagy móka.

2 megjegyzés:

m+m írta...

Hűha, nagyon is látszik a változás! Ügyesek vagytok! Én abszolút analfabéta vagyok a kertészkedés területén, úgyhogy fogadd őszinte gratulációmat! :) Mikor kész vagytok, megcsináljátok a mi kertünket is? :)) Melinda

Névtelen írta...

Gabi, gurítottam neked üveggolyót, részletek itt:
http://zdora.fotosblogja.hu/?s=%C3%BCveggoly%C3%B3
Üdv, Dóri