"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

hétfő, augusztus 07, 2006

Legújabb hirünk, hogy ismét váltottunk egy pelenka méretet. Áttértünk a hármas számúra, aminek nagyon tetszenek a kisállatkás figurái. Igen-igen, nő a baba. Rendeltem egy könyvet a minap az interneten, az a cime, hogy Babajelek, nagyon érdekel, ki akarom majd próbálni. Már szoktam neki mutogatni, az "enni" jelet amikor hamizik. Jó nagy szemekkel szokott rám nézni, biztos azon gondolkodik, hogy vajon miért bolondult meg anya. A könyv egyébként azt irja, hogy kb. 6 hónapos korban lehet elkezdeni, manócska "mégcsak" 4 hónapos - egyébként MA, Boldog Szülinapot!!!! - de gondoltam ezt az egyet már elkezdem, kiváncsi vagyok mi lesz belőle. Főnök Úr egyébként visszament rossz babába éjszakánként, nem sokat alszunk és mikor fölébred annyira fönt van, hogy hami nélkül ritkán alszik vissza. Néha próbálkozom cumival olyankor, általában visszaalszik de kb. 1 óra múlva fent van megint. Pedig a múlt héten olyan jó baba volt, 7-8 órákat aludt egyhuzamban, anya boldog anya volt, most meg csodálkozik, hogy mi történt. Azt olvastam, hogy egy 3-4 hónapos babának már tulajdonképpen nincs szüksége éjszakai evésre, de az én kismanón úgy látszik nem olvasta ezt a könyvet :-)
Én meg kb. 1 hete nekiálltam egy kicsit "mozogni". Na túlzásba azért nem viszem. Aki járt már itt Vajtán, tudja, hogy van itt egy óriási kör a kastély előtt, ahol lehet sétálni. Egy kör kb. 400-500 méter. Na anyuka bepattintja babukát a kenguruba és minden este mennek 5 kört. Azért találtam ki ezt az esti órát - 7 felé - mert olyankor van egy kis időszaka Noah-nak amikor valahogy semmi nem jó neki, játszani se akar, aludni se, csak nyüglődik, de kenguruba szépen elvan.
Na éreztem is a rég elfeledett izmokat a lábamba. Huh. Tudom nem sok, de valahogy másra nincs energiám. Ja meg elkezdtem nagyon sok folyadékot inni - amit tudom egyébként is már régóta kellett volna -, főleg , hogy Noah szopizik, de valahogy nem szeretek inni. Na most legyűröm a másfél liter vizet. Hasam viszont még mindig elég nagy, márminthogy magamhoz - a régi énemhez - képest. Nem vészes, de engem nagyon zavar. Nem tudom, hogyan lehetne levagdosni onnan... Ha van tipped LÉGYSZI ird meg. Ja, meg próbálok nem nasizgatni.......

Amúgy már nagyon pakolnék, dehát még nem lehet, túl korai lenne. Egyenlőre próbálom átgondolni, hogy egyáltalán mire van szükségünk, mire nem és azokat ajándékozgatom ami nem kell. Persze nem nagy dolgok, de azért össze kell majd őket szedni, meg elvinni stb.

Noah mindjárt ébred, úgyhogy mára ennyi.

Nincsenek megjegyzések: