"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

hétfő, augusztus 21, 2006

Megjöttek a forditások ma, úgyhogy elküldtük a "készen állok az interjúra" papirt a követségre. Most már megfogják küldeni az időpontot! Kiváncsi vagyok mikorra, vészesen fogy az idő.
Hihetetlen, 25 nap múlva elmegyünk Vajtáról!
Dóriék odaadtak két bőröndöt, elkezdtem pakolni ma. Az egyik nagyon gyorsan tele lett, könyvek és néhány ruha van benne. Azt gondoltam nem lesz olyan sok cuccunk, de most, hogy egy bőrönd ilyen gyorsan megtelt úgy látom sok lesz. Dóriék visznek kb. hármat, mi meg vihetünk hatot. Szerintem tele is lesz annyi. Mondjuk a hatból egy az a gitár.

Hétvégén Pesten voltunk anyuéknál, tegnap jöttünk haza. Ma reggel hallottam mi volt a tűzijátékon. Kirázott a hideg ahogy hallgattam. Még néztem is az autópályán milyen hihetetlen sok autó tartott Pest felé, lefelé alig volt pár. Itt Vajtán csak nagyon fújt a szél, de nem volt különösebben nagy vihar.
Egyből arra gondoltam, milyen kicsi az ember. Elmegy szórakozni, azzal a tervvel, hogy majd jól érzi magát és akkor hirtelen egy ilyen történik. Hát igen, ennyik vagyunk...

Manócska éppen alszik én meg banánkenyeret sütögetek.
Elhoztuk a digitális mérleget, mérem Noah-t de nem tudom mi a normális ebben a korban, hogy mennyit kell enniük. Majd megnézem az interneten, még nem volt időm. Amúgy olyan 100-120-at eszik. Szerintem az nem rossz.

Szép hetet mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: