"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

csütörtök, augusztus 03, 2006

Mi is történik velünk? HMMM, megcsináltattam végre a nemzetközi jogsit, minden simán ment, csodálkoztam is.
A zöldkártyával kapcsolatban is jól alakulnak a dolgok, elküldtük az application-t, úgyhogy nemsokára meg kell jönnie az időpontnak az interjúra, közben majd el kell menni egy általuk meghatározott doktor bácsihoz, vagy nénihez, akinek valahogy szereznem kell valami papirt, hogy milyen oltásokat kaptam meg. Ez valami új dolog állitólag.
Közben meg várjuk, hogy megérkezzen a papir a Bűnügyi Nyilvántartóból, hogy nem vagyok bűnöző... aztán ha az megjött már mehetünk is lefordittatni pár dolgot.
Úgyhogy most nagyjából várakozó álláspontban vagyunk.
Hivtam a vajtai polg. hivatalt, hogy mit kell csinálnunk a lakcimkártyáinkkal. Ahogy gondoltam nem tudják sajnos, mert ilyen üggyel még nem találkoztak, de jövő hétre kideritik. Hurrá.

Babuka elég jó gyerek mostanában, most éjszaka ugyan fölébredt 3 óra alvás után, de gyorsan benyomtam a szájába cumi pajtást, és még ráhúzott 4 órát. És most még az okmányirodában sem volt nyügi. Jó gyerek. Tegnap kenguruba elmentünk egy nagy sétára, róttuk a köröket mint régen mikor még nem volt manó. Ez volt a testedzés anyukának, de most cipeltem magammal egy 5,5 kg-s manót is. Jól esett a séta mindenesetre. Ma is megpróbáljuk majd, hogyha nem fog esni az eső. Nagyon birom ám, hogy nincs olyan meleg, gondolom ti is.
G nagy örömben van, mert kiderült, hogy lennének vevők a laptop-jainkra, úgyhogy neki is állt gyorsan keresni újakat és persze talált is. Úgyhogy hitből már meg is vettük őket.

Most mennem kell, Noah felébredt.
Itt van pár kép:


Ezek a csörgő zörgő szines kütyük most engem nagyon érdekelnek.



Én ám be tudom cuppantani a kicsi számat, igy ni.



Piros szemű kismanó vagyok.

Nincsenek megjegyzések: