"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

szerda, augusztus 30, 2006

Ma elkezdtem a konyhát is a feje tetejére állitani... Azt hiszem tanulhatok abból, hogy mennyi mindent kidobtam aminek levolt járva a szavatossági ideje stb. De igy megtisztitottam kb. öt fiókot, csak azokat hagytam benne amiket az utánunk lévőkre hagyunk. Még közel nem járok a vége felé, de legalább megindult ez is. Közben meg már a második bőröndünket pakolom - ez azon felül, hogy 4-et elvisznek - úgyhogy szerintem elég jól haladok. Persze össze kell hangolni ezt a pakolást babukával is, ezért megy ilyen lassan .....
Anyuék a hétvégén felviszik a tv-t meg a kiságyat, ami nagyon szupi, mert ezek elég nagy méretű dolgok.

Hétvégén jön a család meg néhány barát akikkel lesz egy amolyan "búcsú-party" itt Vajtán. Elvileg kint sütnének nekünk grillen husit meg ilyesmit, de úgy látom nagyjából beköszöntött az ősz, szóval nem tudom mi lesz a vége. Remélem hétvégére megjavul ez az elromlott időjárás ....

Noah ügyben a fejlemények a következők: szopizunk ezerrel, közben néha eszünk pürét meg gyümit meg tejpépeket és úgy látom minden izlik neki. Az éjszakáink még mindig szörnyűek a legújabb dolog, hogy miután már kétszer etettem éjszaka, a második után egyszerűen nem akar visszaaludni és néha sir, forog, nyöszörög én ekkor cumit próbálok nyomni a szájába. Tegnap kicsit már ki is borultam, annyira fáradt voltam. Szerintetek mikor alhatok egy nagyot??? SEGITSÉG!!!!!

Itt egy nagyon cuki kép:

Nincsenek megjegyzések: