"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

vasárnap, december 10, 2006


Emlékeztek, hogy még mikor otthon voltunk, nem tudom pontosan mikor, áttértünk a hármas számú pelenkára? Mikor megérkeztünk ide, újból kettest kezdtünk használni, mert az tűnt jónak. Azóta is ezt tesszük. Tegnap viszont vettem hármas számút, a csatolt képen láthatjátok az amerikait és az európait. Mindkettő Pampers. Érdekes nem??? Félreértések elkerülése végett, a bal oldali az amerikai :-)
Ilyen nagyok itt a babák?? Persze mindenki csodálkozik, hogy Noah 8 hónapos, mert eléggé pici baba az átlaghoz képest. A 8 hónapos születésnapján 7,5 kg nyomott. 900 grammot hizott egy hónap alatt. Most már a répa és krumpli mellett édes krumplit is eszünk, és a délutáni tejpépébe csirkehusit csempészünk.
A láza már lement, és úgy tűnik visszatért a normál kerékvágásba. Éjszaka is jobban aludt. Az esti etetés mindig a nappaliban történt eddig, de most pár napja azt vezettem be, hogy az Ő szobájában eszik és közben felolvasok neki. Jobban mondva elkezdtem egy könyvet és azt olvasom hangosan. Azt olvastam, hogy ilyenkor még mindegy, hogy mit olvasunk neki, nem az a lényeg. Ilyen módon nem alszik el evés közben, amiről már egyébként is le akartam szoktatni valahogy, hanem egyedül alszik el miután böfizünk egyet és még kicsit megdögönyözöm:-)).

Nincsenek megjegyzések: