"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

hétfő, december 11, 2006

Nagy nap van ma!!! Kibukkant Noah első fogacskája!!! Mikor letettem délután aludni még nem vettem észre semmit, mikor felkelt, ott viritott a fogacska pici hegye a szájában. Ez egy elég mozgalmas hét Noah-nak. Négykézlábra állt, még nem tökéletesen, de mászik picikét, felhúzta magát állásba, és kijött a fogacska :-))
G-nek pedig holnap lesz a szülinapja!! 30 éves lesz a drágám. Viszont egész nap nem lesz itthon, úgyhogy szépen tudok neki tortát sütni. Ami a lényeg, a tortával nagyon egyszerű dolgom lesz, ugyanis a kedvence egy olyan fajta süti, amit már majdnem készen lehet megvenni a boltban. Csak egy pár tojás és vaj, és már süthetem is. Csokimáz, gyertya és kész a boldog szülinap...

Szerdán lesz az idei utolsó anyukás biblia óra, és nem is lesz igazából óra, hanem mindenki hoz valami hamikát, sütikét, csokit, ropit, kólát - ez utóbbiakat nem, csak úgy illett a sorba. Úgyhogy nagy evés lesz és lazaság.

Tegnap sütöttem életem első sugar cookie-jait. Mit szóltok?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon ügyes vagy! a torta és a sütik is nagyon guszták! :D csak így tovább!ja, és gratula a fogakhoz!