"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

hétfő, december 04, 2006


Szóval itt látható az a két oldal amit eddig volt időm csinálni. Páran azt mondtátok nekem, hogy nem tudjátok mi is az a "scrapbookingolás". Sebaj. Ez egy olyan szuper idő - és pénz - töltés/költés, amikor fogod a becses fényképeidet és nem csak úgy bepakolod egy albumba, hanem mindenféle mókás felirattal, szines lapokkal és még SOKKAL több mindennel látod el, amit az enyémeken nem láthatsz még. Egyrészt azért mert kezdő vagyok - és nem túl kreativ - másrészt azért mert ez a - nevezzük hobbinak - eléggé drága mulatság, hogyha nagyon szépeket és profikat akarsz csinálni. De a lényeg az, hogy nagyon izgi és bár nagyon lassan haladok, azért nagyon tetszik nekem ez. Majd ha lesz több oldal, felrakom őket is.
Ma viszont elkezdtem megirogatni a karácsonyi lapokat az otthoniaknak, egész szépen haladtam vele, nemsokára fel is tudom adni őket.
Noah és G ma egyedül (!!) elmentek ide-oda, képzeljétek el. Úgyhogy én egyes egyedül voltam itthon, és ezt kihasználva, jól kipórszivóztam meg takaritottam. Szóval jól telt az egyedüllét :-)

Ja azt nem is mondtam... az új ágyunk valami fantasztikusan kényelmes. Mondtam G-nek ma, hogy már alig várom, hogy este legyen, hogy bebújhassak az ágyikóba :-) És hopp már este is van, megyek hát és bebújok.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát én most kommentálok. Két napig nem néztem rá a blogodra és minden megváltozott. Szerintem nagyon jól néz ki az új háttér, meg a scrapbook is. Nagyon jó lenne, ha ott lehetnék veled és megoszthatnánk a karácsonyi készülődést, nagyon hiányzol.
puszi
ági

Gabi írta...

Szia Ági, melyik Ági vagy?? Azt irta ki nekem, hogy anonymous. Anonymous vagy??

Névtelen írta...

húha, de jó! szóval ez a scrapbooking! sok sikert, és szeretnénk látni a próbálkozásokat továbbra is!