"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

kedd, február 20, 2007

Ha elolvassátok az ez előtti bejegyzést, akkor látni fogjátok, hogy azt irtam, hogy minden rendben, senki nem beteg stb. HA-HA. Hát ez jól megváltozott egyik pillanatról a másikra. Noah hétfő este hirtelen nagyon meleg lett, kb. 38-39 volt a láza, lázcsillapitót kapott, alukált éjfélig, akkor a nagyon szuper digitális hőmérőnk azt jelezte, hogy 105 a láza - F nem C mármint - az kb. 41 otthon. Igyhát a másikkal is megmértem, de úgy sem volt túl jó...kapott lázcsillapitót megint, aztán kis kezemben elringattam, a régi éjszakák emlékére, utána elég szépen aludt, párszor picit fölébredt. Ma egész nap egy sikon mozgott a láza, ugyanaz a 38-39, 4 óránként kapott gyógyszert, és szinte egész nap fogtam, olyan édes volt, ültem a kanapén, elaludt rajtam aztán estére nagyon fölment a láza, felhivtuk az orvost, de csak valami más fajta lázcsillapitót javasolt, G gyorsan elment megvette, az sokat segitett. Most éppen hallom, hogy nyöszörög kicsikét, remélem visszaalszik :-) és azt is remélem, hogy reggelre jobban lesz. Amúgy nincs semmi más baja, csak ez a magas láz.
Holnap igy biztosan nem megyek megint a bibliaórára...ez van!


Nincsenek megjegyzések: