"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

hétfő, szeptember 03, 2007

Kb. negyvenhatmilliószor nekiálltam, hogy irok...aztán azon gondolkodtam, hogy mit is irjak...aztán arra gondoltam, hogy nem tudom miről irhatnák aztán ez megint elgondolkodtatott, mert arra jutottam, hogy most ennyire unalmas az élet errefelé, hogy még azt sem tudom miről irjak.
Tudtatok követni? Ha nem akkor röviden itt az összefoglalás: halvány lila fogalmam sincs, hogy mit irjak.

Talán a legnagyobb esemény az volt a hétvégén, hogy Noah-nak majdnem 40-re felment a láza, éjszaka is fent volt, aztán izzadt szegénykém és fázott, úgyhogy nagy családi alvást rendeztünk hármasban. Szombatra jobban lett, azt gondolom , hogy megint egy fogacska volt, de már annyi van, ki tudja ezt számon tartani :-)

Ma Labor Day van, G itthon, jobban mondva most nincs mert elment a legújabb puska szerzeményével , hogy jól kipróbálja. Noah alszik, várom, hogy felébredjen és elcsalingázzunk a boltba és egy helyre ahol mindenféle anyagot meg varráshoz való dolgokat árulnak, mert Labor Day alkalmával van egy jó kis kuponom és nem hagyhatjuk kárba veszni :-)

Látjátok, mennyire tartalmas bejegyzés...ennyire nem történik semmi...kicsit kezdek is begolyózni...

6 megjegyzés:

márta írta...

Nahát Gabi, soha nagyobb gondod ne legyen :) Amúgy én is állandóan ezzel a problémával küszködöm ...:)
Amúgy, de jó neked, hogy tudsz varrni, mert én nem, pedig nagyon szeretnék tudni varrni olyan patchwork-féléket.

Gabi írta...

Na igen, próbálom élvezni a "semmittevést".
Az a varrás pedig egyáltalán nem olyan nehéz ám...én is anno még magamtól kezdtem el aztán mindig valaki mutatott valami újabb taktikát...ha visszaolvasol van fent egy pár dolog amiket varrtam.
Szerintem nagyon szuper dolog és amiket én csinálok ahhoz mindenféle anyagot lehet használni, nem kell azzal törődni nagyon, hogy mennek-e egymáshoz a szinek...csak egy kicsit :-)

Ági írta...

Kedves anyatársam! A scrapbook-ot abbahagytad, vagy még csinálod a quiltek mellett? (Válasz kommenteltem neked a mi oldalunkon)

márta írta...

És varrógépet használsz, vagy kézzel varrod ezeket a gyönyörűségeket? Nekem a májusi kézimunkád tetszik a legjobban, az a házikós.

liv írta...

Gabi, jó varrogatást! Kibújt a fog, vagy sem? :)

Gabi írta...

Ági: scrapbook-olást most felfüggesztettem, egyrészt azért mert az kicsit macerásabb mint a varrás, mert ugyebár jó előre el kell dönteni, hogy milyen fényképeket rendelj stb...de nagyon szeretném folytatni!!

Márta: Az ami neked tetszik, a házikó meg ami a világos felületen van azt kézzel varrtam, a szegélyt pedig géppel. Amúgy főleg géppel varrok...

Lili: Már láttam a fog hegyét...a láz is lement, már semmi baja Noah-nak. Úgy látszik tényleg az volt a bűnös.