"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

kedd, szeptember 04, 2007

Mikor van egy kis időm, recepteket szoktam nézegetni az interneten. Olyankor mindig azt gondolom, hogy akkor azt is meg amazt is elfogom késziteni...sokszor nézegetem a kenyérke, meg mindenféle ilyen kelt tésztás dolog receptjét aztán van, hogy nekiállok és megcsinálom...és a végén én vagyok az egyetlen aki eszegeti...de pedig én úgy szeretem azokat a kalácskákat meg kenyérkéket. Főleg akkor támad kedvem ilyeneket enni amikor elmegyek és blogokat olvasgatok és pl. mint ma is a Márti arról irt, hogy minden reggel elmegy friss kifliért. Na most akkor, hogy van az, hogy én itt a világ másik részén ne kivánjam meg a friss kiflit kérem szépen, hm? Én annyira de annyira szerettem/szeretném a sóskiflit tejbe mártogatni és hamm megenni. Most akkor miért is szomoritom itt magam még jobban?? VALAKI KÜLDJÖN FRISS KIFLIT!!! Na jó, az is jó, hogyha egy receptet küld valaki és én meg jól megsütöm...
Már előre félek a plusz kilóktól amik a karácsonyi látogatásom alkalmával fognak megpihenni a testem különböző pontjain :-))

3 megjegyzés:

andi írta...

Gabi,

nekem van egy király kifli receptem, anyukám szokta csinálni, majd előkeresem és elküldöm. Könnyű elkészíteni, és borzasztóan finom!

Jaj, de izgi,én is mindig recepteket keresgetek, és szeretem őket megosztani másokkal, meg én is szeretek újakat kapni. Remélem tetszetni fog amit küldök.

Megyek, és megkeresem.

Puszi,

Andi

Gabi írta...

Jaj de jó, kiflit fogok enni!!!

Ági írta...

Én is akarom azt a kifli receptet!!!! Én még messzebb vagyok otthonról, mint a Gabi. Aaaaahhhhhh!