"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

vasárnap, március 12, 2006

Dudi pajtás :-)

Dudinak:
Na hello kispajtás, hát itt a blogom. Olvasgasd csak, hogy megtudd mi van a kedves barátnőddel...

A Dudi az én kispajtásom. A Dudi az a valaki aki engem Istenhez vezetett. Hogy honnan ismerjük egymást abba én most nem megyek bele, de asszem a Dudi ma elkezdi irni az ő saját blogját és ott tutkó, hogy lefogja irni, hogy mi fán terem a "dudiélet". Nem igaz Dudor pajtás? Szóval ha megvan a link, felrakom ide. Csak várjatok türelemmel ... COMING SOON ...

Amúgy semmi nem történik, leszámitva hogy vasárnap van és pihi. Kivéve a babát a pocakomban, aki nem nagyon pihizik. Rugdos, harap, csipked és forog mint egy búgócsiga. Néha kitolja a kis popsiját, néha meg belerúg a bordámba. Szeretjük egymást. Én és a kisfiam.
Pénteken Pestre mentünk édes drága kisfiam geek apukájával és hazafelé megálltunk egy nagyon hires babaáruházba. A nevét már csak azért sem irom ide, miért is csinálnék reklámot nekik, nem igaz?
Na, de... Hazaérve vettem észre, hogy a hölgy aki a pénztárnál tevékenykedett, kétszer ütött be valamit. Jól ki is akadtam. Felhivtam hát őket, hogy ühüm, bocsi, mi van most. A néni azt kérdezte, hogy honnan tudják, hogy nem kettőt vettem? Én meg azt mondtam, hogy engem is érdekelne, hogy hogyan tudnám bebizonyitani, hogy egyet vettem abból a bizonyos termékből. Ezt mondtam, azt nem irom inkább le, hogy mit gondoltam... Na jó nem annyira csúnyát de azért kiakadtam. Állitólag majd holnap visszahivnak, hogy - idézném - "mit mondanak a pénzügyesek". Tudod mit fognak mondani a pénzügyesek. Szerintem azt inkább szintén nem irnám le. Szóval bye-bye money...
De majd egyszer Isten igazságot tesz ...

Nincsenek megjegyzések: